تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران نوروزي در سوله هاي بحران اسکان داده مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۱ب.ظ)
مسافران نوروزي در سوله هاي بحران اسکان داده مي شوند شهردار منطقه 6 تهران از اسکان مسافران نوروزي زير سقف ثابت خبر داد و گفت: با برنامه ريزي انجام گرفته، سوله هاي بحران بوستان هاي اين منطقه در اختيار مسافران قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6 عظيم بابايي در اين باره گفت: اين اقدام به منظور سهولت و رفاه حال مسافران نوروزي به اجرا گذاشته خواهد شد تا در صورت تغيير شرايط جوي و بارندگي دچار مشکل نشوند.
شهردار منطقه 6 با اشاره به تور تهران گردي گفت: براي مسافران نوروزي برنامه هايي تدارک ديده شده تا بتوانند در روزهايي که ميهمان تهران هستند از نقاط ديدني تهران بازديد کنند.
بابائي افزود: در اين راستا بيش از 15 مورد تور گردشگري ويژه ساکنين منطقه 6 برگزار مي شود، تور برج ميلاد، باغ پرندگان، شهرک سينمايي، بازديد موزه ها، ري گردي، طبيعت گردي از جمله اين تورها است.
وي بازديد از خانواده هاي شهداي منطقه 6 و بازديد از نواحي اين منطقه را از ديگر برنامه ها اعلام کرد و افزود: طرح گردشگري منطقه 6 با برپايي 4 ايستگاه در ميدان آرژانتين، ميدان وليعصر (عج)، تقاطع پل گيشا و پارک لاله برپا مي شود.
شهردار منطقه 6 گفت: در روز طبيعت هم برنامه هاي ويژه اي در بوستان هاي منطقه تدارک ديده شده که به اجرا درخواهد آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن