تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي شهرداري منطقه 15 براي اسکان و بدرقه مسافران نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۲۶ق.ظ)
آمادگي شهرداري منطقه 15 براي اسکان و بدرقه مسافران نوروزي شهردار منطقه 15 از آمادگي کامل اين منطقه براي اسکان و بدرقه مسافران نوروزي خبر داد .
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر انجمني با اعلام مطلب فوق افزود : شهر تهران همه ساله در آستانه سال نو و تعطيلات نوروزي ميزبان بسياري از هموطنان ايراني از شهرهاي مختلف کشور است و منطقه 15 نيز به جهت واقع شدن در ورودي جنوبشرق تهران و شريان ارتباطي شرق و غرب کشور و محل تردد زائران امام علي بن موسي الرضا (ع) پذيراي مسافران و گردشگران است .
وي در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداري منطقه با اجراي طرح اسکان مسافران نوروزي و ايستگاههاي بدرقه مسافران برنامه هايي را براي استقبال از مسافران تدارک ديده که در قالب طرح استقبال از بهار اجرا مي شود .
شهردار منطقه افزود : در اين راستا سه ايستگاه بدرقه مسافران در بزرگراه امام رضا (ع) (جنب مسجد سيدالشهدا ) ، بزرگراه امام رضا (ع) (جنب پايانه ثامن الحجج) و خيابان خاوران (جنب پايانه خاوران ) برپا و با ايجاد غرفه هاي مختلف گردشگري ، محصولات فرهنگي ، صنايع دستي ، سلامت ، آموزش شهروندي ، هلال احمر و .. پذيرايي کرده و خدماتي نظير توزيع کتابچه گردشگري ، نقشه ، بروشور ، تهران کارت (بهره مندي از تخفيفات ويژه حمل ونقل عمومي ، مراکز تفريحي ، ورزشي ، رستوران و ... ) ، تست قندخون و فشار خون ، راهنمايي گردشگران و .... به مسافران ارائه مي کند .
دکتر انجمني در ادامه به تشريح برنامه هاي اسکان مسافري پرداخت و گفت : در اين راستا در محل ستاد مديريت بحران منطقه واقع در بوستان آزادگان حدود 50 چادر 8 نفره جهت استقرار مسافران در نظر گرفته شده تا مسافران ضمن اسکان در اين محل از خدمات فرهنگي ، تفريحي ، ورزشي وهمچنين اورژانس و پذيرايي و ... بهره مند شوند .
شايان ذکر است، شهرداري همچنين نسبت به برپايي سفره هفت سين در محل اسکان مسافران و ايستگاههاي بدرقه مسافران اقدام مي کند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن