تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراقب حضور سرمایه گذاران خارجی برای پیشبرد اهداف دشمن باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام معبودی:
مراقب حضور سرمایه گذاران خارجی برای پیشبرد اهداف دشمن باشیم
قزوین- خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: حضور برخی صنایع غرب و سرمایه داران خارجی روشی برای پیشبرد اهداف اقتصادی دشمن است، باید مراقب باشیم و فریب لبخندهای دشمنان را نخوریم.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی معبودی ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان که با حضور فرماندهان و مسئولان در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد گفت: سپاه و بسیج هزینه هیچ جریان و گروهی نمی شود و همواره استقلال خود را حفظ خواهد کرد.

معبودی در این نشست با اشاره به سختی‌ها و دشواری‌های مدیریت کشور گفت: امروز مقام معظم رهبری با همه توان برای هدایت نظام و انقلاب تلاش می کنند و این مجاهدت‌ها برای همه مسئولان نظام یک درس بزرگ است.

این مسئول بیان کرد: دشمن در صدد است تا در چهار حوزه به نظام اسلامی ضربه بزند که محور اول حمله به مقدسات و فرهنگ اسلامی که همان تهاجم فرهنگی است که شجاعت، صلابت، روحیه تحول‌گرایی، تمدن‌گرایی و مقابله با استکبار را در خود دارد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: مقام معظم رهبری از وضعیت فرهنگی کشور رضایت کامل ندارند و دغدغه ایشان باید دغدغه هم ما و مسئولان باشد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از ضربه های دشمن از طریق فشارهای شدید اقتصادی است و با به راه انداختن یک جنگ تمام عیار اقتصادی تلاش می کند به ما آسیب برساند که باید برای مقابله با آن آماده باشیم.

معبودی گفت: دشمن می خواهد هسته های اجتماعی در داخل کشور ایران فعال باشند اما تحت هدایت و نفوذ آنان عمل کنند و محور چهارم دشمن منفعل کردن بازوهای توانمند و تاثیرگذار نظام است که حوزه‌های علمیه، سپاه پاسداران، بسیج جوانان و ده‌ها نهاد و مولفه دیگر که از بازوان قدرتمند نظام محسوب می شوند در تیررس حملات دشمن قرار دارند.

وی به چالش های پیش روی نظام اشاره و تصریح کرد: اولین چالش روند مذاکرات هسته ای است تا زمانی که کشور ایران با دشمن در تقابل باشد وضعیت روشن است اما در حالت مذاکره شرایط پیچیده تر و ظریف تر می شود زیرا دشمن شیوه های خاص را در روند مذاکره پیش می گیرد.

این مسئول بیان کرد: متاسفانه به نظر می رسد برخی اراده لازم را برای پیشرفت مذاکرات بر مبنای فرامین رهبری ندارند از طرفی همه تحریم ها باید رفع شود و غنی سازی ادامه یابد واین عوامل در مذاکرات هسته ای کاملا مد نظر قرارگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین حضور صنایع غرب و سرمایه داران خارجی را روشی برای پیشبرد اهداف اقتصادی دشمن دانست و گفت: نباید فریب لبخندهای دشمنان را خورد و دشمنی آنها را فراموش کرد و هوشیاری در همه شرایط ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

معبودی اظهارداشت: حضور مسئولان سیاسی کشورهای غربی درایران از مصادیق دیگر پیچیدگی‌های مذاکرات است و خانم اشتون در سفر به ایران با برخی از زنان که در فتنه 88 نقش داشتند دیدار می کند و پیگیری حقوق بشر را دلیل این اقدام خود بیان می کند که قابل تامل و نگران کننده است.

وی در ادامه به ایجاد یک جریان خزنده فرهنگی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان و متولیان فرهنگی کشور بایدمراقب باشند تا نفوذی‌های دشمن در داخل، با حمایت غرب نتوانند جریان خزنده فرهنگی که کاملا در تقابل با ارزش‌های اسلامی است را تقویت کنند.

معبودی فاز دوم هدفمندی یارانه ها را کاری سخت و دشوار دانست و افزود: دولت باید همه توان خود را برای احقاق حقوق اقتصادی و اجتماعی ملت به کار گیرد.

وی ایجاد شبهات فرهنگی و دینی را از دیگر دسیسه‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: دشمنان درصددند تا با ابهام و شبهه افکنی جوانان را نسبت به درک حقایق فرهنگی و ارزشی کشور دچار تشکیک و تردید کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان یادآور شد: رسالت امروز مسئولان هماهنگی کامل با ولایت است لذا مدیران و مسئولان باید در هر کاری اصول ثابت نظامی اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری را محور عملکرد خود قراردهند تا دچار انحراف نشوند. این مسئول عنوان کرد: سپاه به هیچ خط و جناح و شخصی وابسته نیست و هیچ کس در سپاه حق ندارد این نهاد مقدس را تحت هیچ شرایطی برای جناح ها، گروه ها و شخصیت ها هزینه کند.

حجت الاسلام معبودی افزود: افراد و اشخاص معیار حرکت سپاه نیستند بلکه محور حرکت سپاه ارزش های نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است و بسیج و سپاه با هماهنگی کامل با ولی فقیه در جهت حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام تلاش می کند و در این راه هرگز خود را برای افراد و گروه ها هزینه نخواهد کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن