تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به دنبال بهینه سازی حریم ریل آهن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به دنبال بهینه سازی حریم ریل آهن است قم- ایرنا- مدیر ارشد فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به دنبال بهینه سازی حریم ریل آهن است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ˈسید امیرعباس صفویˈ روز چهارشنبه با اشاره به اینکه از گذشته بحث جمع آوری ریل آهن مطرح بود اظهار داشت: با حضور استاندار قم در جلسه ای برآوردها و بررسی هایی که صورت گرفته بررسی شده و جمع آوری پل قدیمی روی ریل جاده اراک در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: در آن جلسه نظرات مطرح شد و کسی مخالف جمع آوری نبود و فقط برخی عنوان کردند که ممکن است زمان اجرا نامناسب باشد.
مدیر ارشد فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه حریم 55 متری ریل راه آهن در طرح تفصیلی فریز شده و به عنوان پدافند غیرعامل مطرح است افزود: در کل محدوده راه آهن از شمال تا جنوب به عرض 55 متر ساخت و ساز صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه مطالعات جامع حمل و نقل شامل همه موضوعات خطوط ریلی مترو، منوریل و بی آر تی است بیان داشت: بیس مطالعاتی از شش سال پیش شروع شده و استفاده بهینه از خطوط موجود در راه آهن شهری مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه استفاده از خطوط ریلی به عنوان تراموا مطرح شد گفت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد خطوط موجود توجیه اقتصادی ندارند چراکه بدنه های این مسیر شکل نگرفته و به اماکن فرسوده اختصاص داشت.
مدیر ارشد فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: بحث دیگری که ممکن است در نگاه اول به اشتباه مطرح شود جمع آوری ریل است و این در حالی است که در مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر جمع آوری مد نظر نبوده و و به دنبال بهینه سازی هستیم. ک/1
/8138/ 553
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن