تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان:شوراها و شهرداری ها وحدت رویه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان:شوراها و شهرداری ها وحدت رویه داشته باشند اصفهان- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان گفت: شوراها و شهرداری ها بایستی در فعالیت ها و برنامه های خود وحدت رویه داشته باشند که اکنون وجود ندارد.


به گزارش ایرنا، ˈاحمدرضا گلپایگانیˈ روز سه شنبه در سومین اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان افزود: شهرداری ها و شوراها باید با روندی هماهنگ بایکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.
وی اظهار کرد: عدم تعامل در کمیته انطباق یکی از مشکلات موجود در شوراها و شهرداریهای استان است که در این زمینه اطاله وقت صورت می گیرد.
وی عنوان کرد: باید نمایندگانی از شوراها در کمیته انطباق حضور داشته باشند تا این عدم تعامل صورت نگیرد.
سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان یادآور شد: با توجه به جدید شدن درصد زیادی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان نیاز است آموزش های لازم به این افراد داده شود.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی نیز باید به شهرداری ها و شوراهای شهرستانهای استان اصفهان نگاهی متفاوت داشته باشد تا مشکلات کمتری ایجاد شود.
گلپایگانی همچنین کوتاهی برخی فرمانداری ها و مسوولان در زمینه جانمایی سایت های بازیافت در شهرستانها را یکی از مشکلات موجود در استان خواند و افزود: قیمت برخی خدمات و محصولات سازمان همیاری شهرداری ها بسیار بالاست.
وی همچنین به اشباع برخی از شهرستانها از نیروهای متخصص اشاره و اضافه کرد: برخی شهرستانها و شهرهای حاشیه ای با کمبود شدید نیروی متخصص روبه رو هستند.
وی از مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان خواست از شهرستانهای استان بازدید و مشکلات را از نزدیک رویت کند و در جهت رفع آنها چاره اندیشی شود.
همچنین رییس شورای اسلامی استان اصفهان در این جلسه گفت: مسوولان هنوز به این باور نرسیده اند که شوراها می توانند بازوان پرتوان دولت در اکثر زمینه ها باشند.
ˈعبدالله کیانیˈ با اشاره به مشکل تامین بودجه شوراها تصریح کرد: مکان فیزیکی شورای اسلامی استان در شان و مناسب این شورا نیست.
وی در باره بیمه ساختمانی گفت: از زمانی که مجلس قانون پرداخت بیمه های ساختمانی توسط شهروندان را تصویب کرد و شورای نگهبان آن را به تایید رساند شهرداری ها با رکود صدور پروانه ساختمانی روبه رو شدند.
وی این امر را یکی از چالش ها و معضلات شهرداری ها در سال 93 برشمرد.
نایب رییس شورای اسلامی استان اصفهان نیز در سومین اجلاس شورای اسلامی استان گفت: شهرستان اصفهان با 14 شهر و شش بخش مشکلات عدیده ای از جمله مشکل کم آبی و بیکاری را دارد.
ˈمهدی صفاییˈ ادامه داد: با بروز مشکلات کم آبی که به دلیل عدم تدبیر و مدیریت صحیح در استان شکل گرفت بسیاری از خانواده ها که از کشاورزی درآمدزایی می کردند دچار مشکل بیکاری شدند.
وی با بیان اینکه این افراد پیش از این زکات ده بودند و اکنون مستحق دریافت زکات شده اند، تاکید کرد: باید در زمینه اشتغالزایی برای این افراد و جایگزینی صنایع تبدیلی چاره اندیشی شود.
نایب رییس شورای اسلامی استان اصفهان همچنین بر ضرورت حفظ آثار تاریخی شهرستانها تاکید و اشاره کرد: گسترش گردشگری در شهرستان اصفهان جدی گرفته شود.
سومین اجلاش شورای اسلامی استان اصفهان با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستانها در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.
پ / 7131/607
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن