تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان کردهای عراق بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای اتحادیه میهنی / ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان کردهای عراق بوده است سنندج- ایرنا- عضو شورای اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب خود تاکنون بدون هیچ ترس و واهمه ای از استکبار جهانی، همواره حامی و پشتیبان کردهای کردستان عراق بوده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمد محمد سعید ˈ روز چهارشنبه در یادواره شهدای شیمیایی حلبچه در سنندج افزود: در زمان بمباران شیمیایی حلبچه و ظلم و جورهای رژِیم بعثی صدام علیه مردم کردستان عراق، ایرانی ها اعم از کرد و غیرکرد با آغوش باز از آوارگان این مناطق استقبال کرده و از آنان حمایت کردند.
وی با بیان اینکه امروز بمباران شیمیایی حلبچه به بخشی از تاریخ تبدیل شده است گفت: عمق این فاجعه به حدی بود که امروز پس از گذشت حدود سه دهه از آن، هنوز هم یادآوری وقایع آن دوران دل تمامی انسان های آزاده جهان را به درد می آورد.
به گفته وی در زمان بمباران شیمیایی حلبچه و جنگ هشت ساله در ایران اسلامی، آمریکا و هم پیمانانش با آگاهی از این جنایت ها سکوت کردند و به جای دفاع از مردم مظلوم این مناطق به دنبال کسب مصلحت و منافع خود بودند.
عضو شورای اتحادیه میهنی کردستان عراق افزود: بعد از بمباران شیمیایی حلبچه نیز استکبار جهانی درصدد انکار و پوشاندن این فاجعه برآمد اما ایران اسلامی جلوی این حرکت را گرفت و این جنایات فجعیع و عمل غیرانسانی صدام ملعون بر جهانیان آشکار شد.
محمد محمد سعید اظهار کرد: مواجهه رژیم بعث عراق با ما جلوگیری از بقای نسل کرد بود و صدام ملعون و هم پیمانانش با ترفندهای گوناگون نابودی کردها را دنبال می کردند اما این امر محقق نشد و تمامی نقشه های آنان نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه مردم کردستان عراق همواره قدردان حمایت های دولتمردان و مردم غیور ایران اسلامی هستند گفت: برگزاری اینگونه آیین ها و یادواره ها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی حلبچه در ایران اسلامی جای قدردانی دارد.
7348/533/ 1495
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن