تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803081930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از مشکلات جوانان ناشی از برنامه ریزی نا مناسب اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بسیاری از مشکلات جوانان ناشی از برنامه ریزی نا مناسب اجتماعی است همدان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آنها است و باید طرح ها و برنامه های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه هایی در نظر گرفته شود.


به گزارش ایرنا ˈابراهیم الهی تبارˈ روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان افزود: حضور نهادهای متولی مباحث مربوط به ساماندهی امور جوانان در این ستاد لازم و ضروری است و باید مصوبات جلسات نیز به طور دقیق پیگیری شود.
وی اضافه کرد: توجه به ظرفیت های موجود در نهادهای مختلف برای بهره مند کردن جوانان از این امکانات جزو برنامه هایی است که باید مسوولان و مدیران نهادها و ارگان ها به آن توجه کنند.
الهی تبار اظهار داشت: باید جوانان را باور کرد و برای رفع مشکلات آنها بهترین و سریع ترین اقدامات را انجام داد چرا که آسیب های زیای در کمین جوانان است و با اعتماد و سپردن کارهای مهم به آنها باید زمینه مشارکت این قشر پویا را در جامعه فراهم کرد.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه تمامی دستگاه های مرتبط با امر ازدواج و مسایل جوانان ،خواستار برنامه ریزی برای سیاستگذاری در راستای ازدواج مدبرانه در کشور شد و افزود: ازدواج مدبرانه امری است که امکان وقوع طلاق در آن بسیار کم باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد مناسب نهادهای استان در امور مربوط به اوقات فراغت جوانان گفت: به روز رسانی برنامه جامع اوقات فراغت تنها مشکلی است که در برخی نهادها وجود دارد و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود.
سیدˈعبدی افتخاریˈ با اشاره به اینکه در حوزه اوقات فراغت دستگاه های اجرایی همکاری خوبی با امور جوانان دستگاه ورزش داشته اند، اظهار داشت: مجموعه مسوولان استان همدان اعم از استاندار، معاون سیاسی و امور اجتماعی استانداری توجه ویژه ای به موضوع جوانان دارند و قول همکاری وپیگیری مشکلات حوزه جوانان را داده اند و امیدواریم برنامه های خوب و تاثیرگذاری برغم مشکلات مالی موجود داشته باشیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: سال گذشته تنها 9 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد اما در سال جاری به 21 جلسه رسید که 19 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دو جلسه در استان به ریاست استاندار بود.
ˈاسدالله ربانی مهرˈ افزود: رییس جمهوری رییس شورای عالی جوانان است و در استان ها، استاندار رییس ستاد ساماندهی امور جوانان استان و مدیر کل ورزش وجوانان دبیر ستاد و در شهرستان ها فرمانداران رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان هستند و حدود 19دستگاه عضویت ستاد ساماندهی امور جوانان را دارند و طبق مصوبه دولت دستگاه های دولتی باید حضور فعال و منظمی در جلسات داشته باشند.
وی یادآور شد: بیش از یکصد مصوبه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان در سال جاری برگزار شد که موضوع اصلی این مصوبات اوقات فراغت، ازدواج، فعالیت های فرهنگی و برگزاری جشنواره های پیوند آسمانی و جشنواره حضرت علی اکبر (ع) بوده است و اکثر این مصوبات اجرایی شده است.
وی گفت: در سال آینده برنامه های بهتری در امور جوانان داریم که به صورت ویژه پیگیری می شود و یک برنامه شش ماهه برای حوزه جوانان در حال تدوین است.
ربانی مهرخاطرنشان کرد: اداره کل ورزش وجوانان به تنهایی متولی امورجوانان نیست بلکه 19دستگاه طبق مصوبه دولت موظف به انجام برنامه و پیگیری امور جوانان هستند و یکی از برنامه ها در آینده ارزیابی عملکرد دستگاه ها در حوزه جوانان است.
7520/575
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن