تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد مديرکل دفتربرنامه‌ريزي امورفناوري وزارت علوم از پارک علم وفناوري استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۵ب.ظ)
بازديد مديرکل دفتربرنامه‌ريزي امورفناوري وزارت علوم از پارک علم وفناوري استان سمنان دکترمصطفي کريميان اقبال مديرکل دفتربرنامه‌ريزي امورفناوري وزارت علوم تحقيقات و فناوري به منظور ارزيابي عملکرد و فعاليت هاي پارک علم و فناوري استان سمنان و واحدهاي فناور مستقر در اين مجموعه، ضمن بازديد از اين پارک ، با روند فعاليت هاي اين مجموعه ازنزديك آشنا شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، در اين بازديد در نشستي که با حضور رييس پارک علم و فناوري استان سمنان، مدير مراکز رشد،‌ معاون فناوري و نوآوري و جمعي از معاونين و مديران اين مجموعه صورت گرفت، گزارش مختصري از اقدامات انجام شده در حوزه هاي مختلف پارک علم و فناوري استان سمنان توسط معاونين و مديران مذکور ارايه شد و نقاط قوت و ضعف توسط مدير کل دفتر برنامه ريزي امور فناوري وزارت علوم مورد بررسي قرار گرفت.
کريميان اقبال ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف اين پارک از جمله پارک علمي تفريحي نوآموز، نمايشگاه محصولات واحدهاي فناور و آزمايشگاه هاي تخصصي، با تعدادي از واحدها و شرکت هاي مستقر در پارک و مراکز رشد گفتگو كرد و از نزديک با دغدغه ها و مشکلات آنان آشنا و توصيه هاي لازم در اين زمينه را ارايه كرد که از جمله مهمترين آنها مي توان به تاکيد وي به آشنايي بيشتر واحدها با قوانين و حمايت هاي مراکز رشد و پارک هاي علم و فناوري،‌ توجه ويژه به بحث بازاريابي توسعه صادرات محصولات دانش بنيان، لزوم جلب سرمايه گذاران براي توسعه و رشد شرکت ها و نگاه واقع بينانه به آينده اشاره كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن