تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805802927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات تعریض خیابان دماوند در مراحل پایانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری شهردار منطقه 7 خبر داد:
عملیات تعریض خیابان دماوند در مراحل پایانی
شهردار منطقه 7 با اعلام اینکه عملیات طرح بزرگ "تعریض، بهسازی و نوسازی خیابان دماوند" در مراحل پایانی است گفت: خیابان دماوند یکی از مهم ترین خیابانهای ورودی در شرق شهر تهران است که کار تملک معارضان آن در محدوده منطقه 7 به پایان رسیده و عملیات اجرایی و عمرانی آن در حال انجام است.



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7،  دکتر رضا نگهبان افزود: طرح تعریض و بهسازی خیابان دماوند یکی از طرحهای بزرگ  دوازده گانه  تعریض و بهسازی شریانهای اصلی و ورودی پایتخت است که از پارک جنگلی سرخه حصار آغاز و با گذر از تقاطع های تهرانپارس، خاقانی، نارمک و تقاطع سبلان در انتها به میدان امام حسین (ع) ختم می شود. شهردار منطقه 7 با بيان اينکه هدف از اجراي اين پروژه عظيم شهري استناد به اصل شهروند مداري است گفت: اجراي اين طرح فقط به معناي تعريض معبري در شهر تهران نيست  بلکه  زيبايي هاي بصري، آسايش عابران، آرامش رانندگان در پهنه سواره رو، فضاي سبز و ديگر ملزومات شهري مورد توجه قرار گرفته است . دکتر نگهبان افزود: طول خیابان دماوند، حدفاصل سه راه تهرانپارس تا میدان امام حسین(ع) هفت کیلومتر است که همراه با تعریض این مسیر سرعت خودروهای عبوری افزایش می یابد و همزمان با بهسازی و نوسازی مسیر عبوری خودروها، زیبایی بصری این معبر از جمله پیاده روسازی، زیباسازی ساختمان های حاشیه ای و بهبود وضعیت عبوری اتوبوسهای تندرو اجرایی می شود. شهردار منطقه هفت تهران، ادامه داد: این خیابان در بین مناطق 7،13 و 8 واقع شده و متولی کل تعریض محور از میدان امام حسین(ع) تا چهارراه تهرانپارس شهرداری منطقه 7 است. وی درباره چشم انداز اجرای این طرح  افزود: عرض خیابان دماوند در پایان 45 متر خواهد شد که 35 متر آن به گذر عبوری خودروها از جمله خودروهای شخصی در چهار خط و اتوبوسهای تندرو اختصاص می باید و 10 متر نیز برای فضای پیاده رو  پیش بینی شده است. دکتر نگهبان با اشاره به اینکه در محدوده منطقه 7 ـ  حد فاصل خیابان سبلان تا میدان امام حسین(ع)ــ با طول دو هزارو 150 متر،  48 معارض ملکی رفع و تخریب شده افزود: پس از تکمیل زیرگذر میدان امام حسین (ع) که پیش نیاز اجرای طرح تعریض بود، شهرداری منطقه 7 اقدام به رفع معارضین کرده و تا کنون حدود 2500 متر طول احداث کانیو و نهر، سی هزار متر مربع روکش آسفالت و هزار متر طول تعریض خیابان، بخشی از فعالیت های عمرانی این طرح بزرگ بوده است . وی در ادامه اجرای طرح بزرگ "تعریض، بهسازی و نوسازی خیابان دماوند" را وابسته به اقدامات زیر مجموعه ای عمرانی  دانست  که در دو سال اخیر در دستور کار قرار گرفته و خاطرنشان کرد: پروژه عظیم شهری تعریض خیابان دماوند چندین طرح زیر مجموعه ای را در خود جای داده است که یکی از آن موارد احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی این خیابان بود که سال گذشته در مدت 6 ماه اجرا شد. دکتر نگهبان به اقدامات همزمان عمرانی و اجرایی پیاده روسازی خیابان دماوند اشاره کرد و گفت: پیاده روسازی این معبر نیز آغاز و در هفته اخیر، هزار متر طول از بزرگراه امام علی(ع) تا خیابان سبلان انجام شده است. شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه اولویت اقدامات اجرایی در سال 93، تحویل بخش ترافیکی خیابان دماوند به شهروندان است تاکید کرد: در کنار فعالیتهای عمرانی همگام با تخریب املاک، اداره خدمات شهری منطقه عملیات جمع آوری نخاله و حذف زواید فیزیکی را اجرا می کند. همچنین به منظور زیبایی بصری طرح یکپارچه زیباسازی ساختمانهای اطراف، تعبیه آبنما در این خیابان و احداث پل مکانیزه روبه روی پارک جوان در دستور کار است. دکتر نگهبان در پایان یادآور شد: در نظر داریم در طرح پیاده روسازی به فاصله هر 3 متر یک درخت به روش آبیاری قطره ای  کاشته شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن