تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد فضای سبز موجب کاهش آلایندگی کارخانجات می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد فضای سبز موجب کاهش آلایندگی کارخانجات می شود انار - ایرنا - فرماندار انار، گفت: ایجاد فضای سبز در شهرک های صنعتی موجب کاهش آلایندگی کارخانجات می شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ˈغلامعلی موحدی نیاˈ در آیین درخت کاری شهرک صنعتی انار، افزود: درخت کاری امری مقدس است و در همه ادیان از آن یاد شده است.
وی اظهار کرد: همچنان که داشتن یک فرزند صالح پس از مرگ نیز برای آدمی ثواب دارد، کاشت یک درخت نیز می تواند پس از فوت موجب آمرزش گناهان و آرامش روح آدمی شود.
وی با بیان اینکه وجود یک درخت محیط زیست را بهبود می بخشد، گفت: باید به کاشت درخت اهمیت دهیم و از نابودی جنگل ها و مراتع جلوگیری کنیم.
موحدی نیا، با اشاره به انواع تهدیدات زیست محیطی ادامه داد: کمبود آب نیز یکی از مشکلات و چالش های محیط زیست است که امیدواریم با نصب دستگاه آب شیرین کن در مجتمع شهرک های صنعتی انار شاهد محیط زیست سبز و طراوت بخش باشیم.ک/2
7433/8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن