تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814668551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان زندان ها خواستار شد:تعیین مجازات جایگزین برای کاهش ورودی زندان ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان زندان ها خواستار شد:تعیین مجازات جایگزین برای کاهش ورودی زندان ها تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: بهتر است برای اجرای حکم، زندانها را شلوغ نکنیم و کسی که جرمش سبک است از مجازات جایگزین استفاده شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدعلی زنجیره ای روز چهارشنبه در نشست مشترک سازمان زندانها و منابع طبیعی به مناسبت روز قانون و حفاظت پایدارافزود: متاسفانه آمار ورودی های زندان نشان می دهد که بسیاری از زندانیان در روزهای اولیه حبس آزاد می شوند، از این رو بهتر است برای این دسته از محکومان با جرایم سبک از مجازات های جایگزین استفاده شود.
زنجیره ای با اعلام آمادگی سازمان زندانها در راستای توسعه جنگل ها و مراتع، اظهار داشت: ما در سازمان زندان ها آمادگی خود را در راستای توسعه جنگل ها و مراتع اعلام و تفاهم نامه هایی نیز در عرصه احیای منابع طبیعی امضا کردیم.
وی افزود: زندانیان می توانند اقدامات مفیدی در این زمینه انجام دهند تا هم زمینه اشتغال آنها فراهم وهم به حفظ منابع طبیعی کمک شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با بیان اینکه امروز قانونگذار تکلیف کرده است که به جای حبس، از نیروی زندانی برای کار استفاده شود، تصریح کرد: آیین نامه اجرایی این قانون باید به صورت تخصصی در کشور اجرا شود و برای حسن اجرای کار زندانی در منابع طبیعی و اینکه در چه قسمتی کار کند به متخصصان منایع طبیعی نیاز است.
اجتمام(3)**9 317
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن