تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد دبیر کل جهاد اسلامی از سکوت کشورهای عربی در قبال مساله فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقاد دبیر کل جهاد اسلامی از سکوت کشورهای عربی در قبال مساله فلسطین تهران-ایرنا- «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حاشیه همایش بین المللی «نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی» گفت: مساله فلسطین در صدر مسائل اسلام است و مسلمانان به ویژه در کشورهای عربی نباید در برابر آن سکوت اختیار کنند.


رمضان عبدالله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تجاوزها و جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی گفت: نه تنها مسلمانان بلکه جامعه جهانی نیز باید جلوی تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی را بگیرد.
وی تاکید کرد که مقاومت مردم فلسطین تا آزادی کامل قدس و سرزمین های اشغالی فلسطین و بازگشت فلسطینیان به آن ادامه خواهد یافت.
رمضان عبدالله افزود: رژیم صهیونیستی صرفا در پی تضعیف مقاومت نیست بلکه می خواهد نقشه فلسطین و بافت جمعیتی آن را نیز به نفع خود تغییر دهد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به ناامنی ها در سوریه، لبنان، اردن و عراق، رژیم صهیونیستی و مزدوران آن را مسوول این ناامنی ها دانست و گفت: رژیم اشغالگر قدس پس از تعرض به فلسطین به سراغ دیگر کشورها رفته است.
عبدالله با تقدیر از حمایت های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران، از دیگر کشورهای مسلمان خواست دست یاری به مردم فلسطین بدهند.
همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی از دیروز به مدت دو روز در تهران برگزار شده است.
مترجمام** 1453 ** 1418
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن