تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرجی دانا دارای استقلال رای است/ دفاع از انتخاب روسای دانشگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس شورای اسلامی: فرجی دانا دارای استقلال رای است/ دفاع از انتخاب روسای دانشگاه ها تهران- ایرنا- نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از عملکرد رضا فرجی دانا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را فردی دارای استقلال رای توصیف کرد.


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا درباره انتقادات برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر علوم گفت: فرجی دانا را وزیری بسیار خوب برای این کرسی می بینم و وی ضمن شنیدن نقطه نظرات افراد مختلف، استقلال رای داشته و در نهایت خود تصمیم می گیرد.
وی تاکید کرد: فارغ از تمام سوالاتی که نمایندگان از وزیر علوم می پرسند و وزیر باید پاسخگو باشد، فرجی دانا فردی است که خود تصمیم می گیرد و در این زمینه یک الگوست؛ انشاءالله شاهد این استقلال رای در سایر وزارتخانه ها نیز باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره تعیین روسای جدید برخی از دانشگاه ها در ماه های اخیر گفت: برخلاف خیلی از پیش بینی های غیرمنصفانه ای که انجام می شد، انتخاب های انجام شده از سوی وزیر علوم بسیار انتخاب های خوبی بوده است.
وی که عضو هیات علمی دانشگاه گیلان است برای نمونه از انتخاب احمد رضی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه حمایت کرد و گفت: وزیر علوم فردی را برای ریاست دانشگاه گیلان انتخاب کرده است که بنده به عنوان یک دانشگاهی از انتخابش بسیار راضی هستم.
نماینده مردم رشت درمجلس ادامه داد: استفاده از جعفر میلی منفرد به عنوان معاون آموزشی و جعفر توفیقی به عنوان مشاور عالی وزیر علوم هم اقدام بسیار شایسته ای بوده است.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس رای دادند که آقای میلی منفرد نمی تواند وزیر علوم باشد اما هیچ قانونی نیست که نشان دهد وی یا آقای توفیقی نمی توانند معاون یا مشاور وزیر علوم باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره سیاست وزارت علوم برای تعیین روسای دانشگاه ها با مشاوره و مشارکت اعضای هیات امنا و هیات علمی گفت: این اقدام از نظر بنده قطعا مثبت است.
جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه رییس دانشگاه باید در بدنه و جامعه دانشگاهی دارای مقبولیت باشد، افزود: این سیاست وزارت علوم را تصدیق می کنم و به عنوان یک دانشگاهی همواره جزو آرزوهای من بوده است.
فراهنگ(4)**9129**1588
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن