تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805663082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه شش ماهه دوم مطبوعات، اوایل هفته آینده واریز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یارانه شش ماهه دوم مطبوعات، اوایل هفته آینده واریز می شود تهران- ایرنا- مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد گفت : یارانه شش ماهه دوم مطبوعات براساس دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه اوایل هفته آینده به حساب مطبوعات واریز می شود.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه رسانه ایرنا ، حسن محرابی گفت: مطابق دستور العمل نحوه پرداخت یارانه مطبوعات و در جهت حمایت از رسانه های بخش خصوصی، پرداخت یارانه به رسانه های دولتی و یا متعلق به بخش عمومی از سال آینده به طور کامل قطع می شود.
به گفته وی ، پرداخت این یارانه به تصویب کارگروه اقتصاد مطبوعات متشکل از چهره های مطبوعاتی رسیده است.کارگروه با توجه به بازخوردهایی که از دستور العمل مصوبه آبان ماه دریافت کرد در جلسات بهمن ماه خود اصلاحاتی را انجام داده که در دستورالعمل جدید موجود در سایت معاونت مطبوعاتی قابل مشاهده است.
براساس گزارش وزارت ارشاد ، وی خاطرنشان کرد: محاسبه و پرداخت یارانه های مطبوعات در این نوبت براساس دستور العمل جدید است و براساس سیاست شفافیت، فهرست کامل آن همزمان با واریز مبالغ به حساب نشریات اطلاع رسانی می شود.
به گفته محرابی در این نوبت، خبرگزاری ها و سایت های خبری متعلق به بخش خصوصی و دارای مجوز و فعال نیز مشمول دریافت یارانه می شوند.
محرابی همچنین افزود: شاخص های رتبه بندی رسانه های فضای مجازی در کارگروه ویژه ای در حال تدوین است.
وی اضافه کرد البته با توجه به سیاست مشارکت جویانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش نویس دستورالعمل رتبه بندی رسانه های فضای مجازی به محض نهایی شدن روی سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع این وزارتخانه قرارگرفته تا پس از دریافت بازخوردها و نظرات صاحبنظران، اصلاح و تکمیل شود و سپس به عنوان دستور العمل نهایی مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه مبالغ یارانه رسانه ها تکافوی هزینه های سنگین آنها را نمی کند، ابراز امیدواری کرد که در سال آینده، منابع بیشتری به این مهم اختصاص داده شود زیرا فعالیت فرهنگی مستلزم یارانه است.
به گفته محرابی، همزمان با این پرداخت، مبالغ جبرانی برای رسانه هایی که همکاران خود را بیمه کرده اند نیز به حساب آنان پرداخت می شود .
مطابق اعلام قبلی، روزنامه ها، هفته نامه ها و ماهنامه های بخش خصوصی که فهرست بیمه آنها در شهریورماه سال جاری به ترتیب حداقل 25 و 12 و 7 نفر بوده است شش برابر حق بیمه واریز شده به حساب سازمان تامین اجتماعی به آنان عودت می شود.
وی اضافه کرد: این سیاست با هدف تشویق و قدردانی از صاحبان امتیازی است که به وظیفه قانونی خود مطابق ماده 46 قانون مطبوعات عمل کرده اند و این سیاست همچنان ادامه خواهد یافت.
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی در پایان افزود: از تفاوت های دستورالعمل جدید با نسخه قبلی، اضافه شدن ضریب کیفی برای روزنامه ها اعم از سراسری و محلی و همچنین قرار دادن سقف حمایتی برای نشریات پردرآمد و ضریب ویژه برای مناطق محروم است.
فراهنگ(4)*1355**1601**
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن