تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاجم فرهنگی آخرین حربه دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار کرج : تهاجم فرهنگی آخرین حربه دشمنان است کرج- ایرنا- فرماندار کرج گفت: آخرین حوزه ای که ازسوی دشمنان نظام اسلامی موردتهاجم قرار گرفته، حوزه فرهنگی است که باید پاکسازی شود .


ˈمحمد تقی ایرانیˈروز چهارشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: با غنای فرهنگی که درایران اسلامی وجود دارد تهاجم های فرهنگی دشمنان نیز ریشه کن خواهد شد .
وی تاکید کرد: اگرعرصه فرهنگی مدیریت شود به تبع آن عرصه های اجتماعی ، اقتصادی وسیاسی مدیریت شده و مشکلات دراین بخش ها نیز مرتفع می شود.
فرماندار کرج گفت: حوزه فرهنگ مختص یک دستگاه اجرایی خاص نیست و همه نهادها و سازمانها درآن دخیل هستند و باید مدیریت واحد شهری را دراین زمینه داشته باشیم .
ایرانی اضافه کرد: مردم نمایندگان خود را در شوراهای اسلامی و دستگاههای اجرایی دارند و همه موظف هستند در حوزه فرهنگی پاسخگو باشند .
وی تاکید کرد: ائمه جماعات ، حوزه های علمیه ، نخبگان عرصه علم و دانش، آموزش و پرورش باید تلاش خود را به عرصه فرهنگی معطوف کنند.
فرماندار کرج در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری افزود: مقام مظعم رهبری همه گروهها را مخاطب قرار داده اند و باید درعرصه فرهنگی تلاش جدی داشته باشیم .
*** فرهنگ غنی ایران اسلامی پیشرو است
وی خاطرنشان کرد: با وجود فرهنگ غنی در ایران اسلامی نباید دغدغه داشته باشیم و برنامه ریزی های اساسی در زمینه توسعه فرهنگ اسلامی درمبارزه با فرهنگ غرب باید صورت گیرد .
ایرانی افزود: اینکه امروز شاهد دغدغه هایی در حوزه فرهنگ هستیم باید با بررسی های کارشناسانه مشخص شود که در کجا مرتکب اشتباه شده ایم .
وی ادامه داد: باید بپذیریم بخشی از مشکلات فرهنگی جامعه نشات گرفته از تهاجم فرهنگی دشمنان است و بخش دیگر ناشی از جایگزینی اولویتهای دیگر در این عرصه است .
فرماندار کرج گفت: در حوزه خانواده به عنوان رکن اساسی تشکیل دهنده اجتماع ، مقوله فرهنگ بیش از دیگر بخش مورد توجه قرارگیرد.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ و جبهه به رغم ضربه های دشمنان پیروز شدیم اما امروز باید با تلاشهای بی قفه فرهنگی و پیشرفت در دانش روز بتوانیم به عرصه های بالاتری از فناوری دست یابیم .
*** گزینه های دشمنان همه لفاظی است
ایرانی در ادامه به تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و گفت: وجب به وجب خاک میهن اسلامی با خون پاک شهدا آبیاری شده و نظام جمهوری اسلامی هرگز تسلیم خواست دشمنان نمی شود .
وی اضافه کرد: تمامی گزینه های دشمنان برای تهدید نظام اسلامی لفاظی است چراکه در عمل شاهد آن هستیم که نتوانسته اند کاری از پیش ببرند .
فرماندار کرج ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم درعرصه های حماسی 24 خردادماه و 22 بهمن ماه یاد آورشد : این حضور دشمنان را سخت خشمگین کرده و آنان پس از تهدیدهای نظامی و جنگی اکنون به ابزارهای فرهنگی روی آورده اند که لازم است در سیاست داخلی برای ناکامی دشمن دربخش فرهنگی توجه ویژه ای صورت گیرد.ک/3
2818/ 691
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن