تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814904510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه در سایه وحدت و همدلی تحقق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه در سایه وحدت و همدلی تحقق می یابد بندرگز - ایرنا - سرپرست جدید فرمانداری بندرگز گفت: توسعه در سایه وحدت و همدلی تحقق می یابد و همه مردم و مسئولان در این منطقه باید برای یک هدف که همان تحول و توسعه این شهرستان است تلاش کنیم.


ˈعلی اصغر میرزاییˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار بندرگز، اظهار کرد: این شهرستان دارای پتانسیل های فراوان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، دارا بودن افراد نخبه، صاحب نظر و کارآمد است که این خصوصیت ها یکی از مؤلفه های اصلی توسعه در هر منطقه ای است که باید از این ظرفیت برای آبادانی منطقه استفاده بهینه کرد.
وی با اشاره به ترسیم افق چشم انداز بیست ساله توسعه از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این برنامه ها چراغ راه مردم و مسئولان، زیربنای توسعه کشور و راهکار مدیریت اجرایی است.
وی تأکید کرد: ما خود را موظف می دانیم در مسیر ولایت فقیه و در کنار علماء و ائمه جماعات شهرستان بندرگز به وظیفه خود که همان اجرای سیاست دولت تدبیر و امید است بپردازیم.
سرپرست فرمانداری بندرگز با تأکید بر این که شأن مردم شهرستان بالاتر از میزان خدماتی است که به آنان ارائه شده، بیان کرد: همه باید کمر همت ببندیم تا تحت لوای رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری با ترسیم سیاست های دولت تدبیر و امید در این شهرستان، برنامه توسعه را محقق سازیم.
میرزایی متذکر شد: توسعه باید طبق برنامه، متوازن، همه جانبه و شامل همه ابعاد در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باشد.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، متذکر شد: قطعا بستر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور مهیاست و باید این سیاست به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه اجرایی شود.
میرزایی ادامه داد: تلاش و دفاع جانانه ملت در هشت سال دفاع مقدس آن هم با دست خالی نشان داد که اگر بخواهیم می توانیم بر مشکلات فائق شویم.
وی با اشاره به ضایعات گندم در کشور ادامه داد: میزان واردات گندم به اندازه میزان ضایعات گندم از مرحله کاشت، برداشت و مصرف است که همین موضوع نشان می دهد با به کارگیری تدبیر و برنامه ریزی درست می توان این ضایعات را به حداقل رساند.
سرپرست فرمانداری بندرگز اظهار کرد: شناسایی نقاط ضعف در چرخه اقتصاد و تقویت آن از جمله راهکارهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
میرزایی در پایان با قدردانی از حسن اعتماد استاندار گلستان، از نماینده مردم شهرستان های بندرگز، کردکوی و ترکمن و معاون سیاسی استاندار گلستان نیز قدردانی کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت: در تحلیل ها باید همه جوانب موضوع سنجیده شود و با قاطعیت قضاوت کردن عجولانه است.
ˈسیدعلی میرباقریˈ یادآور شد: ممکن است در بحث مذاکرات هسته ای عده ای از متدینین دغدغه هایی داشته باشند، اما مطمئن باشند که سیاست خارجی زیر نظر مقام معظم رهبری است و ایشان بر تمامی مسائل اشراف دارند.
وی یادآور شد: مردم به هیچ وجه نامحرم نظام نیستند بلکه ضرورت هایی وجود دارد که باید در حواشی این مذاکرات مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در زمینه مذاکرات هسته ای در استان تصریح کرد: این مباحث منطبق بر نگاه درستی نیست و از اهل تقوی بعید است که چنین اظهارنظری کنند.
میرباقری خاطرنشان کرد: این دوستان مطمئن باشند مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل حول محور این موضوع اشراف دارند و بعید می دانم قدمی بدون توجه به نظر ایشان برداشته شود.
این مسئول گلستانی با اشاره به آیین تودیع و معارفه فرماندار بندرگز اضافه کرد: هر آمدنی رفتنی دارد و تغییر در منصب را نیز گریزی نیست، منتهی باید از پروردگار بخواهیم که تا هستیم بهترین باشیم و کاری کنیم که در ذهن ولی نعمتانمان که همان مردم هستند، ماندگار شویم.
میرباقری تصریح کرد: انتصاب سرپرست جدید فرمانداری بندرگز، با توجه به شناختی که از ایشان دارم، انتخابی هوشمندانه و منطبق بر ظرفیت، تجربیات و توانمندی های وی و برای ارتقاء وضعیت موجود است.
وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق بندرگز ابراز امیدواری کرد که با حضور فرماندار جدید، بندرگز بتواند بیش از گذشته به سمت توسعه و پیشرفت رهنمون شود.
امام جمعه بندرگز نیز در این آیین گفت: در مدیریت اسلامی نگاه مدیران باید معطوف به خدمتگزاری به مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمصطفی محمدیˈ اظهار کرد: بدترین آفت در مدیریت اسلامی، توجه به قدرت و ریاست طلبی است زیرا شهوت قدرت، صاحب آن را از مسیر خدمت به مردم باز می دارد.
وی با اشاره به صفات مدیر از نگاه امام اول شیعیان خاطرنشان کرد: مهم ترین شاخصه های یک مدیر و فرماندار در وصیت و سفارش امام علی (ع) به مالک اشتر بیان شده که از جمله این صفات می توان به عبودیت آن مدیر اشاره کرد.
محمدی، بیداری و هوشیاری را از دیگر صفات یک مدیر اسلامی قلمداد کرد و یادآور شد: این بیداری و هوشیاری در زمان بروز فتنه و فضای غبارآلود خود را به شکل بصیرت نشان می دهد.
وی، بهره گیری از خرد جمعی و مشورت با علما و نخبگان را از دیگر صفاتی دانست که می تواند در موفقیت یک مدیر در مسیر پیشبرد برنامه های نظام اسلامی مؤثر باشد.
فرماندار سابق بندرگز هم گفت: این شهرستان قابلیت های بسیاری در گردشگری به ویژه سواحل دارد که بالفعل کردن این توانمندی ها، نیازمند اعتبارات و امکانات است.
ˈقربانعلی باباییˈ یادآور شد: با این ظرفیت خوب هنوز یک محل مناسب استراحت یا هتل در شهرستان وجود ندارد که این موضوع ماندگاری مسافران را در این منطقه مشکل کرده است.
به گفته وی وجود جنگل های گردشگری باغو، نرگسی نوکنده و آبشارهای زیبا در این مناطق جذابیت های مناسبی را برای شهرستان ایجاد کرده است.
بابایی با اشاره به مدت زمان ماموریت خود به عنوان فرماندار بندرگز اضافه کرد: این دو سال مدیریت با نگاه اعتدال و اهمیت دادن به امور اجرایی، با توجه به دغدغه های ائمه جماعات شهرستان همراه بود.
وی متذکر شد: احداث موفقیت آمیز مسکن مهر، برگزاری نخستین جشن صیادی در شهرستان بندرگز، دارا بودن رتبه سوم زیرساخت های توسعه صنعتی در استان و رتبه اول جذب اعتبارات کارگروه تخصصی کشاورزی در سال 91 از جمله تلاش هایی است که طی این سال ها در شهرستان بندرگز به بار نشست.
در این مراسم که با حضور مدیران استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، میرزایی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی و از زحمات بابایی فرماندار قبلی تقدیر شد.
602
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن