تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803108914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لازمه توسعه آذربايجان غربي ارتقاي وحدت و همدلي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۸ب.ظ)
لازمه توسعه آذربايجان غربي ارتقاي وحدت و همدلي است استاندار آذربايجان غربي در ديدار با ائمه ي جمعه استان اظهار داشت: تقويت نهاد روحانيت و ساماندهي و رسيدگي به مشكلات حوزه هاي علميه، دفاتر و خانه هاي ائمه ي جمعه از مهمترين وظايف و برنامه هاي مورد توجه در استان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سعادت سپس به روند انتخاب مديران و مسوولان دراستان براساس توانمندي، صلاحيت و شايستگي آنان پرداخت و گفت: مديران و مسوولان بايد از طريق خدمت رساني بهينه به مردم و توجه و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان، فرصت خدمتگزاري در نظام الهي را مغتنم شمارند.
وي افزود: همه مديران، مسوولان و روحانيون و همچنين مردم استان بايد با حفظ اتحاد و همبستگي، مسير توسعه، رشد و شكوفايي را در استان هموار سازند و دشمنان نظام را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام گذارند.
مهندس سعادت در بخش ديگري از سخنان خود به طرح ها و برنامه هاي پيش بيني شده براي احياي درياچه ي اروميه اشاره كرد و افزود: دولت تدبير و اميد، اراده و عزم جدي براي نجات درياچه ي اروميه دارد اما؛ در مسير اجراي طرح ها و پروژه هاي احياي درياچه اروميه نيازمند پشتيباني و مشاركت مردم هستيم.
وي همچنين گفت: ايجاد اشتغال براي جوانان و جلب و جذب سرمايه گذاري در منطقه با هدف ايجاد رونق اقتصادي و درآمدزايي از ديگر برنامه هايي است كه در دستور كار قرار دارد و براي تحقق آن برنامه ريزي و اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.
استاندار آذربايجان غربي، منطقه ي آزاد تجاري- صنعتي ماكو را از فرصت هاي خوب سرمايه گذاري در استان عنوان كرد و گفت: با جذب سرمايه گذاري در اين منطقه شاهد رونق و تحرك اقتصادي در استان خواهيم بود.
مهندس سعادت در ادامه سخنان خود اظهار كرد: مسائل و مشكلات استان را اولويت بندي و با تامين اعتبارات لازم در راستاي مرتفع نمودن آنها اقدام خواهيم كرد.
وي، فعال کردن منطقه ي ويژه ي اقتصادي سلماس، تعريض جاده بازرگان به سه راهي خوي، احداث و تكميل فرودگاه مرگنلر، تعريض جاده پيرانشهر به تمرچين، احداث آزادراه تبريز- بازرگان و همچنين گسترش روابط خارجي و ارتقاي مبادلات تجاري استان با كشورهاي همجوار، تكميل مجتمع پتروشيمي مهاباد، كنترل تجارت در بازارهاي مرزي استان، احيا و ساماندهي مجتمع‌هاي رفاهي و خدماتي و نمازخانه هاي بين راهي در راههاي مواصلاتي استان و جذب سرمايه گذاري در بخش صنعت و معدن استان را از مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده براي توسعه استان بود در سال آتي عنوان کرد .
نماينده ي ولي فقيه در استان و امام جمعه ي اروميه نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از توجه ويژه ي استاندار آذربايجان غربي به مسائل و مشكلات روحانيت در استان گفت: ارتباط و تعامل بيشتر با علما و روحانيون و بهره گيري از نظرات آنان در مسائل مختلف جامعه از سفارشات امام علي(ع) در نامه خود به مالك اشتر بود؛ بنابراين از مسوولان استان نيز انتظار مي‌رود كه اين مهم را بيش از پيش مورد توجه قرار دهند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن