تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دستگاههای در اجرای برنامه های سکونتگاههای غیررسمی همکاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همه دستگاههای در اجرای برنامه های سکونتگاههای غیررسمی همکاری کنند بیرجند - ایرنا - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه ها باید در اجرای برنامه های سکونتگاه های غیر رسمی همکاری کنند.


ˈحسن قیاسیˈ روز سه شنبه دراولین کمیته توانمندسازی اجتماعی سکونت گاه های غیررسمی خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از اسکان در حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیررسمی باید برنامه های فرهنگی در این مناطق برنامه ریزی و اجرا شود.
وی با بیان اینکه این کمیته به منظور کم کردن مشکلات در حاشیه شهرها برگزار شده است، افزود: امکانات رفاهی و فرهنگی در محدوده های شهر تنها به منظور کاهش مشکلات در این مناطق خواهد بود.
وی اضافه کرد: سکونتگاه های غیررسمی به مناطقی که خارج از دایره خدمات شهری است گفته می شود.
قیاسی با تاکید بر اینکه از سکونت افراد حاشیه نشین در سکونتگاه ها جلوگیری خواهد شد، افزود: این کمیته به منظور ساماندهی امورات شهری مردم و جلوگیری از رشد بی رویه سکونتگاه های غیررسمی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه در این راستا بسته های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پیش بینی شده افزود: اجرای این بسته های در این مناطق در زمان زیادی نیاز دارد که باید برنامه های پیشگیری به این منظور اجرا شود.
قیاسی خواستار تبیین تعریف واقعی سکونتگاه های غیررسمی و شناسایی این مناطق برای کمیته بعدی شد و تصریح کرد: در اجرای برنامه ها نباید به گونه ای رفتار شود که مردم به سمت حاشیه نشینی ترغیب شوند بلکه تنها مشکلات مرتفع شود.
این مقام مسئول با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی و کاهش بودجه ها خواستار همکاری همه جانبه دستگاه ها و استفاده از توانمندی و خلاقیت دستگاه ها در اجرای برنامه در سکونتگاه های غیر رسمی شد.665
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن