تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرکارلبنان: آماده سفربه ایران وامضای برنامه اجرایی یاداشت تفاهم همکاری هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در دیدار با سفیر ایران وزیرکارلبنان: آماده سفربه ایران وامضای برنامه اجرایی یاداشت تفاهم همکاری هستم بیروت - ایرنا -« سجعان قزی» وزیر جدید کار لبنان، آمادگی خود را برای سفر به جمهوری اسلامی ایران و امضای برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری میان وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ایران و وزارت کار لبنان اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری میان وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ایران و وزارت کار لبنان در اولین نشست کمیته کارشناسی مشترک دو کشور که مهرماه سال گذشته در تهران برگزار شد،مورد توافق قرار گرفته است.
وزیرکار لبنان روز دوشنبه در دیدار با « غضنفر رکن آبادی » سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور ، با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری های تهران وبیروت در عرصه های مختلف گفت: وزارت کار لبنان آمادگی دارد به منظور تحقق منافع مشترک دو ملت و دو کشور ایران و لبنان گام هایی عملی برای تقویت همکاری های دوجانبه بردارد.
سجعان قزی که معاون « امین جمیل» رییس حزب مسیحی کتائب لبنان است همچنین با توجه به حساس بودن شرایط کنونی منطقه و لبنان، نقش جمهوری اسلامی ایران را بارز و بسیار با اهمیت دانست.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به جایگاه ممتاز خود نقش بسزایی در حل مشکلات ملت های منطقه داشته و همواره تلاش کرده است در چارچوب اصول و مبادی خود با همه گروه های لبنانی تعامل داشته باشد که این موضوع قابل تقدیر است.
وزیر کار لبنان ابراز امیدواری کرد تا فضای جدیدی که در عرصه بین الملل و در روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و جهان ایجاد شده، بتواند تأثیرات مثبت خود را در صحنه داخلی لبنان نیز برجای گذارد.
سجعان قزی و رکن آبادی در این دیدار در خصوص آخرین وضعیت روابط و همکاری های دوجانبه و همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.
سفیر ایران در لبنان، پیام تبریک «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را به سجعان قزی به مناسبت انتخاب وی به عنوان وزیر جدید کار لبنان ارائه کرد.
رکن آبادی همچنین با اشاره به یادداشت تفاهم امضا شده در سفر وزیر کار اسبق لبنان به ایران، گفت: اجرای مفاد این یادداشت تفاهم و تدوین برنامه اجرایی آن گام مهمی در راستای تقویت همکاری های دو کشور به شمار می رود.
رکن آبادی بعداز این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت لبنان و همه گروه ها ، جریان ها و طوایف لبنانی بدون توجه به گرایش های سیاسی ایستاده است.
وی گفت : ایران هیچ مانعی برای تقویت همکاری با لبنان نمی بیند و روابط بسیارخوبی با همه طرف های لبنانی از جمله حزب کتایب بویژه « امین جمیل» رییس جمهوری اسبق لبنان دارد.
سفیر ایران در لبنان به حضور گروه زیادی از لبنانی ها از جمله خانواده « آل جمیل» در ایران حتی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: طبیعی است که ما همه تلاش خود را برای تقویت روابط با همه لبنانی ها ازجمله حزب کتائب بکار گیریم.
وزیر کار لبنان نیز از تلاش های سفیر ایران در لبنان برای ایجاد فضای مثبت و گسترش روابط دو کشور ایران و لبنان قدردانی کرد.
سفیر ایران در لبنان اخیرا با امین جمیل رییس حزب کتایب دیدار و گفت وگو کرده بود.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن