تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819642061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 2191 عدد مواد محترقه غیر مجاز در کوهبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشف 2191 عدد مواد محترقه غیر مجاز در کوهبنان کوهبنان - ایرنا- فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه دو هزار و 191 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان کشف شد.


به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈمحسن صیفوریˈ افزود: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای پیشگیری از خطرات و سوانح احتمالی، طرح جمع آوری مواد محترقه و منفجره به مرحله اجرا گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شگردهای پلیسی از چهار واحد صنفی متخلف این تعداد مواد محترقه غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: در این رابطه واحدهای صنفی متخلف پلمپ شد و چهار فروشنده متخلف به همراه مواد محترقه مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به یگان دلالت داده شدند.
صیفوری، گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تکمیل شد و این پرونده ها به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی کوهبنان اظهار کرد: حفظ آرامش و آسایش مردم از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی است و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست و هیچ بهانه ای برای اخلال در آرامش و آسایش مردم برای ما موجه نیست از این رو در چارچوب قانون با فروشندگان و تولید کنندگان مواد محترقه که امنیت روانی مردم را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم مختلف از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشده و هرگونه اخبار مرتبط را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.ک/1
7440/8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن