تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق شهروندی در ادارات قم زیر ذره بین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حقوق شهروندی در ادارات قم زیر ذره بین قم-ایرنا - با آغاز به کار ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری قم که جلسه روز سه شنبه با حضور جمعی از مدیران استان در تالار معصومیه، مقرر شد پروژه گسترش حقوق شهروندی در ادارات قم و نظارت بر آن، بطور جدی از ابتدای سال آتی کلید بخورد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در این مراسم در تبیین معرفی این ستاد اظهار داشت: این ستاد در سال 85 در وزارت کشور تشکیل شد و ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی مسوولیت آن را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرد.
حجت الاسلام ˈسیدعبدالله هاشمیˈ با بیان اینکه در سال 87 این مسوولیت از وزیر ارشاد منفک و به وزیر کشور واگذار شد، افزود: در سال 91 دستور العمل این ستاد از سوی وزارت کشور به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
این مقام استانداری قم خاطر نشان کرد: ما در دفتر امور اجتماعی استانداری قم پس از ابلاغ این دستور العمل برنامه های ستاد را در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به بازرسی صورت گرفته از برخی اداره های استان، افزود: ما 30 گروه بازرسی حجاب و عفاف را به ادارات مختلف استان فرستادیم و پس از دریافت گزارش از آنها این گزارش را به تهران ارسال کردیم.
هاشمی با بیان اینکه چارت این ستاد در استانداری و سایر دستگاه های دولتی به صورت جدا از یکدیگر است،افزود: دراستانداری ریاست ستاد با استاندار و جانشینی آن با معاونت سیاسی امنیتی و در دستگاه های اجرایی نیز ریاست ستاد با رییس سازمان و جانشینی آن نیز با معاون مربوطه است.
وی با اشاره به اینکه این ستاد در دستگاه های اجرایی دارای دو دبیر نیز است، افزود: مسوول امور فرهنگی، مدیر حقوقی، مسوول بسیج ، مدیر حراست،مسوول امور آموزشی و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعضای آن را تشکیل می دهند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه این ستاد در برخی از ادارت تشکیل شده و دستور العمل و شرح وظایف آن نیز فرستاده شده است، فزود: ستادهای تشکیل شده در دستگاه های مختلف موظف به انجام 12 برنامه ابلاغ شده به استانداری از سوی وزارت کشور می باشند.
هاشمی در تبیین این وظایف، برگزاری ماهانه جلسات ستاد و همچنین کمیته های آموزشی و بازرسی مربوطه را از جمله آن برشمرد و افزود: آموزش کارکنان، برگزاری همایش، کارگاه های آموزشی مدیران، جلسه های برگزاری اخلاق اداری کارکنان و مدیران از دیگر وظایف ارایه شده است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور بازرسی و نظارت از نحوه انجام این برنامه ها ما بازرسانی را از تاریخ 20 فروردین لغایت 20 اردیبهشت 93 به دستگاه های مختلف می فرستیم. ک/3
7403 / 380/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن