تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806828915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران در اجرای اقتصاد مقاومتی همت بگمارنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر هاشمی خواستار شد:
مدیران در اجرای اقتصاد مقاومتی همت بگمارنند
بوشهر- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی با تمام وجود تلاش کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با بیان تسلیت رحلت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن پور فاطمی اظهار داشت: ارتحال این سید بزرگوار مردم بخش کاکی، شهرستان دشتی و استان بوشهر را عزادار کرد و از حضور پر شور مردم شهرستان و استان در جریان حادثه رحلت سید جلیل القدر تقدیر و تشکر کرد. وی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) وروز پرستار و همچنین تبریک پیشاپیش عید باستانی، نوروز سال 93 را سالی سرشار از عزت، برکت و توفیق برای ملت بزرگ ایران ومسلمانان جهان و پیروزی اسلام  از درگاه قادر متعال کردند.

هاشمی با اشاره به ابلاغ سیاست مقاومتی گفت: به برکت انفاس قدسی مقام معظم رهبری استان بوشهر امسال از لحاظ درآمدی و اقتصادی بویژه کشاورزی نسبت به سنوات قبل وضعیت بسیار مطلوبی داشته است. وی با اشاره به اینکه ما باید در اجرای اقتصاد مقاومتی با تمام وجود تلاش نمائیم ادامه داد:همه ما بعنوان مسئول باید دست به کار شویم و زمینه برای حضور سرمایه گذار در شهرستان را فراهم کنیم که با این کار شک نکنید دشمن با استراتژی خصمانه ای که دارد مایوس و ناامید خواهد شد. هاشمی گفت: برهمه ما تکلیف است که در ایجاد بستر سرمایه گذاری امن نهایت تلاش خود را به کار گیریم. فرماندار شهرستان دشتی از تلاش‌های مسئولان شهرستان در برگزاری مراسمات مختلف از جمله برگزاری یادواره شهدای شهرستان ، یادواره شهدای زایر عباسی، حضور استاندار در شهرستان، هفته منابع طبیعی، جشن نیکوکاری، مانور زلزله ویژه مهد کودک‌ها و افتتاح بیمارستان صحرایی تقدیر و تشکر کرد. وی فراهم آوردن شرایط لازم برای پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی را از مهمترین برنامه های پیش رو عنوان و بر انجام دقیق وظایف کمیته ها ی ستاد تسهیلات سفر نوروزی تاکید کرد. هاشمی در خصوص ازدیاد جمعیت گفت: برای حفظ دین مبین اسلام و ترویج مکتب اهلبیت (ع)نیاز به انسانهای فریجته است. وی افزود: هر گونه تعلل در انجام ماموریت تا زمانی که عهده دار مسئولیت هستید خیانت به اسلام و مردم است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: بر مدیران لازم است با توجه به توان و کسب تجربیات از لحظه لحظه مسئولیت در جهت خدمت به دین مبین و جامعه اسلامی بهره ببرند. هاشمی گفت: هرگز خود را نمی بخشم که احساس مسئولیت امروز و فردایم نسبت به دیروز کمتر شده باشد تکلیف دینی ما ایجاب می‌کند که با استفاده از دانش و تجربیات حاصل شده در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گام برداریم. سید علی هاشمی از زحمات و تلاش‌های معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی تشکر و برای وی در سنگر تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن