تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات گسترده در انتخاب دهیاران نیاز به آموزش را بیشتر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حسینی:
تغییرات گسترده در انتخاب دهیاران نیاز به آموزش را بیشتر کرده است
آزادشهر – خبرگزاری مهر: بخشدار بخش مرکزی آزادشهر گفت: در دوره جدید فقط 7 نفر از شوراهای روستا و 50 درصد از دهیاران از دوره قبل هستند و به دلیل این تغییرات گسترده نیاز است افراد جدید شرح وظایف خود را مطالعه کنند تا با آگاهی بتوانند وظایف خود را انجام دهند و این امر نیاز به آموزش را بیشتر کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح سه شنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی آزادشهر سالن گفت: خوب است که تمام نقاط قوت را به صورت عملکرد و ارزیابی در سال 92 بشناسیم تا بتوانیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم. وی افزود : تامین امنیت و آرامش مناسب برای اهالی روستا از وظایف دهیاران است و هنر مدیریت یک دهیار این است که  مشکلات را شناسایی و با کمک و تعامل با مردم و شوراها آن را برطرف کند. در ادامه موسی بولاغی دهیار اکبر آباد گفت: خوب است بر کمسیون 99 نظارت بهتری شود تا زمان کمتری جهت استعلام در نظر گرفته شود. وی از مسئولین بنیاد مسکن خواست تا کاهش زیر حد نصاب تفکیکی زمینهای روستاها را به 200 تا 250 متر برساند وی اجرای جدول کشی 200 متر مربع از روستا ، شن ریزی کامل ، تعویض روشنایی داخل روستا ، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و اجرای برنامه فرهنگی و بومی محلی را از برنامه های روستا برشمرد. طاهر زیتون لی ، دهیار روستای عطابهلکه نیز گفت: جزء قوانین بنیاد مسکن اینست که بازنگری طرح هادی هر ده سال یکبار صورت گیرد که متاسفانه بنیاد مسکن در بیشتر روستاها چنین بازنگری نداشته است. غلام تیلانی دهیار روستای ازدارتپه نیز گفت : به نظر من نیاز هر دهیاری داشتن نقشه رنگی از روستای خود است تا مکانهای مختلف مانند فضای سبز ، مسکونی و... مشخص شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن