تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801176380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمت داروخانه های شبانه روزی کرمانشاه به مردم در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه محمدی در گفتگو با مهر خبر داد:
ارائه خدمت داروخانه های شبانه روزی کرمانشاه به مردم در ایام نوروز
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ایام نوروز و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تهیه دارو، تمامی داروخانه های شبانه روزی استان به مردم ارائه خدمت خواهند کرد.



قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه داروخانه های روزانه در طول ایام تعطیلات نوروز تعطیل خواهند بود در شهرهایی نظیر قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو که فاقد داروخانه شبانه روزی هستند داروخانه های روزانه به صورت شیفتی به ارائه خدمت خواهند پرداخت. وی در ادامه با اشاره به گرفتن مجوز برای پنج داروخانه شبانه روزی در شهرستان های هرسین، گیلان غرب، پاوه، روانسر وسنقر کلیایی در سال جاری، افزود: کار تخصیص مجوز برای شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو در دستور کار قرار دارد. محمدی افزود: در زمینه تهیه دارو های بیمارستانی هم شرکت های تولید و عرضه دارو به صورت شیفتی برای تامین نیاز های دارویی بیماران بستری شده در بیمارستان های استان فعال خواهند بود. معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین معاونت غذا و دارو هم در روز های جمعه از ساعت 8 صبح تا 15 عصر، دایر خواهد بود و به ارائه خدمت به هم استانی های عزیز خواهند پرداخت. محمدی در پایان از مردم خواست، برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به هرگونه بیماری، از خرید غذا های بسته بندی فاقد مهر پروانه ساخت بهداشتی پرهیز کنند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن