تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801499645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت ارزیابی نظرات مردم برای رفع نقص در ارائه خدمات نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان همتیان تاکید کرد:
ضرورت ارزیابی نظرات مردم برای رفع نقص در ارائه خدمات نوروزی
سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس کمیته ساماندهی اسکان نوروزی استان سمنان بر ضرورت ارزیابی نظرات مردم برای رفع نقص در ارائه خدمات نوروزی تاکید کرد و گفت: این امر می تواند راهکاری برای رفع نقص و پررنگ کردن نقاط مثبت در نوروز پیش رو باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتیان صبح سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل استانداری سمنان افزود: مراکز خدمات دهی استان سمنان باید نهایت سعی خود را برای پذیرایی از مسافران و زائران به کار گیرند. وی بر ضرورت ارزیابی نظرات مردم برای رفع نقص در ارائه خدمات نوروزی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با خدمات بهتر می توانند رضایت مندی مسافران و زائران را که از اقصی نقاط کشور از این استان عبور می کنند جلب کنند تا آنان تشویق به اقامت بیشتر در این استان شوند. معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا (ع) از جایگاه بسیار والایی برخوردار است افزود: توقع استاندار و مجموعه استانداری از دستگاه های اجرایی این است که استان سمنان از نظر پذیرایی بهترین باشد. همتیان با بیان اینکه امکانات پذیرش و اسکان بیش از 45 هزار نفر مسافر نوروزی و زائر حرم رضوی در استان سمنان فراهم شده است گفت:  به دستور استاندار سمنان در نوروز 93 از تمام امکانات و ظرفیت های اقامتی برای اسکان موقت مسافران و زائران استفاده می شود. وی از افزایش 60 درصدی ظرفیت ایجاد شده در نوروز 93 نسبت به نوروز گذشته خبر داد و اظهار داشت: از مراکز آموزشی، اقامتی، هتل، مهمانپذیر، مساجد، حسینیه ها و ... برای اقامت مسافران استفاده می شود. رئیس کمیته ساماندهی اسکان نوروزی استان سمنان با بیان اینکه تعرفه های پذیرش مسافران در نوروز سال 93 افزایش نداشته و همانند سال قبل اعمال می شود، گفت: برای اسکان مسافران و زائران در شرایط اضطراری نیز تمهیداتی اتخاذ شده و قرار است در صورت نیاز از مراکز اداری، ورزشی و ... برای این امر استفاده شود. همتیان خاطرنشان ساخت: برای رسیدگی به وضعیت مراکز اقامتی، هتل ها، مهمانپذیرها و ... در استان سمنان بازرسی و سرکش های لازم صورت گرفته است. وی نظارت و سرکشی به رستوران ها، مهمانسراها و مراکز خدماتی را مستمر دانست و گفت: این بازرسی در ایام نوروز نه تنها برای روزهای اول و دوم بلکه بصورت مستمر و همیشگی باشد. معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت: برای ایجاد محیط مناسب اقامتی و فراهم کردن تسهیلات لازم به مسایل بهداشتی، سرویس های بهداشتی و ... نیز توجه ویژه شده است. همتیان گفت: به عنوان خدمتگزار مردم بايد بستر را براي ايجاد شادي و نشاط مردم هميشه در صحنه فراهم كنيم. وی از آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات مطلوب و شایسته در آستانه نوروز 93 خبر داد و اظهار کرد: گردشگران در سمنان، فضای شاد برای تنفس و آرامش می خواهند و در این راستا بایستی نمادهای نامناسب از چهره شهرها و روستاهای استان زدوده شود. معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان افزود: نحوه رفتار و برخورد دستگاه متولی در جذب گردشگران تعیین کننده است و باید بیش از همیشه مورد اهتمام قرار گیرد.




۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن