تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سمنان بر آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سمنان بر آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد سمنان - ایرنا - رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان سمنان گفت: خاطره ای خوش و توام با آرامش ره آورد اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در شهرستان سمنان است.


ˈحسن سعدالدینˈ روز یکشنبه در نشست مشترک کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان افزود: همانند سنوات گذشته تعامل و همکاری مناسبی بین دستگاههای متولی در ارائه خدمات به مسافران در شهرستان سمنان وجود دارد و مدیران مرتبط با احساس مسوولیت در تکلیف اداری و شرعی نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران اهتمام ویژه ای دارند.
وی تصریح کرد: تعطیلات و سفرهای نوروزی فرصتی برای شناساندن فرهنگ بومی و اصیل استان و شهرستان سمنان و معرفی توانمندی های موجود در بخش گردشگری و معرفی اماکن متبرکه (امامزاده یحیی(ع)،امامزاده علی ابن جعفر (ع)،امامزاده اشرف (ع) و بقعه پیغمبران)، صنایع دستی، اماکن تاریخی،سوغات سمنان است.
وی عبور بیش از 20 میلیون مسافر از جاده های استان و شهرستان را نیاز به تدوین و برنامه ریزی مناسبی دانست تا بخشی از نیازهای شهرستان در رونق اقتصادی بر اساس شاخصه های توسعه شهرستان، بخش گردشگری و صنعت و آموزش عالی را تامین نماید.
سعدالدین بر اطلاع رسانی سریع ودقیق به مسافران ورودی به شهر سمنان به شیوه های مختلف تاکید کرد و گفت: تیم های سیار اطلاع رسانی شامل دوچرخه سواران با همراه داشتن پلاکادر راهنمای مسافر با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اولین بار در شهر سمنان برای راهنمایی مسافرین فعال می شوند.
وی ایجاد خاطره خوش از شهر سمنان را برای مسافران و زائران هدف اصلی ستاد دانست و اظهار داشت: با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد و توزیع فرمهای مخصوص خاطره نویسی از مسافران در ایام تعطیلات نوروزی به بهترین خاطره ها هدایا و بسته های فرهنگی اهدا می شود.
رئیس ستاد تسهیلات سفر از آمادگی بیش از 500 کلاس درس، امامزاده ها، حسینه ها و سالن های ورزشی سمنان برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، دینی، مذهبی ازجمله برپایی خیمه های معرفت و نمایشگاههای ارائه صنایع دستی، سوغات سمنان و انجام بازیهای محلی بخشی از برنامه های ستاد در استقبال از مسافران نوروزی است.
فرماندار سمنان از آمادگی کامل اکیپ های امداد و نجات و عوامل نظامی و انتظامی ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و کشیک صنوف مرتبط در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم و مسوولان شهرستان سمنان در انتظار ورود مسافران و زائران ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) هستند.
در این نشست نظارت مستمر توسط اعضای ستاد و خدمات ارائه شده به مسافرانبازسی روزانه از نحوه کشیک و خدمات دهی به مسافران، ارزیابی مشکلات موجود و گزارش اقدامات بطور روزانه به فرمانداری تاکید شد.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن