تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام امکانات جوین برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی بسیج شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمام امکانات جوین برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی بسیج شده است سبزوار - ایرنا - فرماندار جوین گفت: تمام امکانات این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی بسیج شده است.


ابراهیم جدی کار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان افزود: برای افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافران نوروزی 12 کمیته در این ستاد در نظر گرفته شده است.
وی گفت: با هماهنگی و همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی، تدابیر لازم برای خدمات دهی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه سه آموزشگاه در مرکز شهرستان تجهیز و برای اسکان مسافران اختصاص یافته است اظهار داشت: در مراکز بخش های این شهرستان نیز پیش بینی های لازم برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران انجام شده است.
جدی کار با اشاره به قرار گرفتن جوین در مسیر ارتباطی استان های خراسان شمالی و رضوی و مسیر عبور مسافران به مناطق شمالی کشور گفت: ظرفیت تردد مسافران در این محور بسیار است و تلاش مجموعه مسئولین شهرستان نیز خدمات رسانی شایسته به انبوه مسافران و زائران می باشد.
وی از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام نوروز خبر داد و افزود: با توجه به سابقه دیرینه برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهر و روستاهای جوین، از هفتم تا سیزدهم فروردین گود کشتی هر روز در یکی از روستاهای این شهرستان فعال خواهد بود.
فرماندار جوین به آثار، ابنیه و محوطه های باستانی متعدد و متنوع در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از جمله آثار تاریخی این شهرستان شهر تاریخی آق قلعه است که با حدود 50 هکتار عرصه و مسجد تاریخی در غرب شهر نقاب (مرکز شهرستان) واقع شده است.
جدی کار افزود: از دیگر بناهای تاریخی شهرستان جوین، بنای مقبره امامزاده قاسم (ع) روستای سیرغان در پنج کیلومتری شهر نقاب، بقعه تاریخی امامزاده هفت معصوم کروژده، بقعه و آرامگاه سعدالدین حمویه جوینی و آرامگاه خواجه نجم الدین کبری است.
وی به مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: آبشار بید، سد یام، مجموعه گردشگری روستای بیدخور از جمله این مناطق است.
وی اظهار داشت: در نظر داریم با تلاش مسوولان زمینه ماندگاری بیشتر زائران و مسافران را در این شهرستان فراهم کنیم تا این عزیزان با خاطره خوش شهرستان جوین را ترک کنند.
شهرستان جوین در شمال سبزوار قرار دارد./3
7495/7499 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن