تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر دماوند مهیای خدمت رسانی به مسافران نوروزی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با شرکت در یک دوره بازآموزی؛ هلال احمر دماوند مهیای خدمت رسانی به مسافران نوروزی شد دماوند – ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، از حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات به منظور آمادگی هر چه بیشتر نیروها در خدمات رسانی به مسافران نوروزی، در شهرستان شهریار خبر داد.


حمید فرهادی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از سوی معاونت امداد و نجات استان تهران یک دوره بازآموزی امدادگران و نجاتگران به منظور آماده سازی هر چه بیشتر برای خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز در پایگاه های امداد و نجات بین شهری به مدت دو هفته برگزار شد.
وی ادامه داد: مسوول امداد و نجات این جمعیت 50 نفر از پرسنل، امداد گران و نجاتگران برادر هلال احمر شهرستان دماوند را برای حضور در این دوره انتخاب و به محل برگزاری دوره اعزام شدند.
فرهادی گفت: فراگیران در این دوره مباحثی همچون امداد و کمک های اولیه، تثبیت خودرو و رها سازی مصدومان، کار با خودروهای آمبولانس و نجات و همچنین با ست نیمه سنگین هیدرولیک که مخصوص جاده است را مرور و تمرین کرده و در بخش ارتباطات با انواع بی سیم و کار کردن با آن به طور کامل آشنا شدند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در خصوص طرح ملی خدمات سفرهای نوروزی گفت: این طرح از 25 اسفند ماه آغاز می شود و تا 17 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تاکنون دستورالعملی از سوی استان به این جمعیت ارسال نشده است، ولی طبق سنوات گذشته هلال احمر دماوند در دو بخش امداد و نجات و امور جوانان فعالیت می کند.
فرهادی با بیان به آمادگی هلال احمر شهرستان دماوند گفت: در بحث امداد و نجات سه پست ثابت و یک پست سیار با حضور 16 نجاتگر کادر و داوطلب با سه دستگاه آمبولانس، یک خودرو نجات تیپ یک، یک دستگاه خودرو نجات تیپ دو، دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ، یک دستگاه آرگو و موتورسیکلت به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان و همشهریان در شهرستان دماوند است.
وی افزود: در بخش جوانان هم با ایجاد پست راهنمایی نوروزی در ورودی شهر خدماتی همچون راهنمایی مسافران و توزیع نقشه و بروشور ها را در اجرای این پست به هموطنان خدمات ارائه می کنند
فرهادی همچنین از تشکیل جلسه در خصوص هر چه بهتر شدن طرح ملی نوروز خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک و بعد از دریافت دستورالعمل از سوی جمعیت هلال احمر استان تهران جلسه ای با مسوولان واحد ها برگزار می شود و در آن وظایف واحد ها درایام نوروز به آنان ابلاغ می شود.
شهرستان دماوند به دلیل قرار گرفتن در دو محور مهم و مواصلاتی هراز و فیروزکوه همه ساله پذیرای حدود 20 میلیون خودرو عبوری از این دو محور است.
جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در زمینه امداد رسانی جاده ای در سال 92 تاکنون توانسته است خدمات شایان توجه ای را به حادثه دیدگان این دو محور ارائه کند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن