تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816485926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر از رودسر و آستانه اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه خبر از رودسر و آستانه اشرفیه رشت - ایرنا - شهردار چابکسر از توابع رودسر از تمهید مقدمات لازم برای استقبال و پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر گردشگر پذیر خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈبهرام غنویˈ صبح روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهر از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در محل این شهرداری خبر داد و افزود: تمامی نیروهای خدماتی و ستادی شهرداری در اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروز مشارکت دارند.
وی در ادامه به فعالیت ها و کارکردهای شهرداری در راستای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی اشاره و اظهار کرد: طی این مدت اقدامات لازم در جهت آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر، رنگ آمیزی و تزیین معابر عمومی شهر، گلکاری و آماده سازی فضای سبز شهر، ساماندهی سرویس های بهداشتی و تجهیز سه نماز خانه به عمل آمده است.
غنوی همچنین از فعالیت دو مسافرکاشانه در حوزه شهری برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: پارک جنگلی، طرح گردشگری ساحلی و مجتمع رفاهی گلسرخ و پارک شهید انصاری و تمامی مراکز اقامتی نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
شهردار چابکسر همچنین از تسهیل در فرایند تردد در مرکز شهر در ایام نوروز اشاره و افزود: با توجه به حجم گستردگی مسافران و
میهمانان نوروزی این شهرداری مبادرت به تملک چند قطعه زمین و نیز خرید یک قطعه زمین و احداث یک باب واحد مسکونی برای یکی از شهروندان نمود که در پی آن منزل مسکونی این شهروند تخریب و جاده ساحلی بطور کامل بازگشایی گردید که در این زمینه دومیلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
چابکسر در 10کیلومتری غرب رامسر ودر 100کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
********
رییس جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه از اجرای طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی در آستانه سال نو در این شهرستان خبر داد.
ˈعلی مقبلˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح دو پست در میدان امام رضا (ع) و حرم مطهر آقا سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه تعداد 30 نفر از نیروهای هلال احمر آستانه اشرفیه در اجرای این طرح مشارکت دارند، اظهار کرد: راهنمایی مسافران نوروزی، ارائه نقشه و اطلاعات شهرستان، معرفی نقاط گردشگری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، تست فشار خون، درمان سرپایی و برپایی خیمه نماز از جمله خدماتی است که جمعیت هلال احمر استانه اشرفیه در این طرح به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد.
وی گفت: همچنین امسال به منظور معرفی نقاط دیدنی و معرفی این شهرستان بیش از پنج هزار تراکت و بروشور برای توزیع بین مسافران و گردشگران نوروزی در این منطقه پیش بینی شده است.
وی در ادامه نیز در خصوص استقرار پایگاه امداد جاده ای از سوی هلال احمر آستانه اشرفیه گفت: امسال یک پایگاه امداد و نجات جاده ای نیز از سوی هلال احمر آستانه اشرفیه در این منطقه فعالیت خواهد داشت.
وی گفت: در این پایگاه امداد و نجات که از وجود یک دستگاه آمبولانس و همچنین یک دستگاه خودرو ست نجات بهره مند است تعداد 18 نفر از امدادگران هلال احمر نیز مشارکت خواهند داشت.
وی با اعلام آمادگی هلال احمر آستانه اشرفیه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار کرد: طرح های راهنمای نوروزی و امداد و نجات هلال احمر این شهرستان از 25اسفندماه امسال آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک2
********
همزمان با فرارسیدن سال نو نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات مختلف فرهنگی در آستانه اشرفیه برپا شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از سوی انتشارات خرد آذین قم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شده است.
ˈ محمد معافی ˈ افزود: در این نمایشگاه 900 عنوان کتاب با موضوعات مختلف علمی ،فرهنگی ،مذهبی ،تاریخی،کودک و... به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا پایان اسفندماه در جنب هتل همت آستانه اشرفیه برای بازدید علاقه مندان به کتاب برپا خواهد بود.
گفتنی است کتاب های این نمایشگاه با 10 درصد تخفیف عرضه می شود.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
7290/7287/ 603
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن