تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج آزمایش دانش آموزان شیروانی احتمال آلودگی باکتریایی را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نتایج آزمایش دانش آموزان شیروانی احتمال آلودگی باکتریایی را رد کرد شیروان، بجنورد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: نتایج آزمایش ها و بررسی های پزشکی صورت گرفته بر روی دانش آموزان بیمار شده این شهرستان احتمال وجود آلودگی باکتریایی را رد کرد.


به گزارش ایرنا حدود 20 نفر از دانش آموزان دبستان ابتدایی هیات امنایی فرهنگیان شیروان اواخر هفته گذشته از بیماری خاص گوارشی اظهار ناراحتی کرده و به بیمارستان منتقل شده بودند.
ˈرمضانعلی شیردلˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: آزمایش های صورت گرفته بر روی سه نمونه مدفوع این دانش آموزان حکایت از منفی بودن علائم باکتریایی و نبود آلودگی در نمونه ها دارد.
وی گفت: این بررسی ها که توسط گروهی متشکل از پزشک آپیت میولوژیک، کارشناس بهداشت مدارس، کارشناس بیماریهای واگیر و کارشناس بهداشت محیط و با مشورت پزشک متخصص عفونی شهرستان صورت گرفت، در درجه نخست احتمال وجود ˈکاس ترو انتریت های ویروسˈ را مطرح کرد.
شیردل افزود: با توجه به فروکش طغیان این بیماری گوارشی اکنون نیاز به اقدامات خاص نظیر جداسازی مبتلایان وجود ندارد و در بازدید انجام شده از بوفه مدرسه و کنترل مواد غذایی آن نیز مورد مشکوکی مشاهده نشده است.
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: متصدی بوفه دارای کارت بهداشتی است که هیچ گونه غذای گرمی نیز در بوفه توزیع نشده است.
شیردل در عین حال افزود: کارشناسان بهداشت ضرورت ضد عفونی کردن دایم محل آب خوری و سرویس های بهداشتی مدرسه را مورد تاکید قرار دادند.
30 هزار دانش آموز شیروانی در 421 آموزشگاه این شهرستان زیر نظر چهار هزار فرهنگی تحصیل می کنند. ک/3
7186/626
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن