تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند جامع فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی گیلان تدوین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سند جامع فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی گیلان تدوین شود رشت - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت: دستگاه های اجرایی هرچه سریع تر سند جامع فناوری اطلاعات خود را تهیه کنند.


به گزارش ایرنا، ˈصفرعلی کریمی پاشاکیˈ عصر دوشنبه در نشست تقویت و توسعه دفاتر فناوری اطلاعات در فرمانداری ها و بخشداری های استان با بیان اینکه خوشبختانه در گیلان سند جامع فناوری اطلاعات تدوین و به سازمان ها ابلاغ شده، افزود: دستگاه های اجرایی نیز موظفند سند جامع فناوری اطلاعات خود را برمبنای سند جامع استان تدوین کنند.
وی ادامه داد: تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گیلان ، گام مهمی در راستای توسعه استان در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان اظهار کرد: در اجرای این طرح اسناد فرادستی کشور شامل سند چشم انداز بیست ساله و سند برنامه پنجم و سند توسعه استان مدنظر قرار گرفته است.
کریمی تصریح کرد: مدیران فناوری اطلاعات باید در طرح جامع فناوری اطلاعات خود مسائل را به دقت تشریح تا در نهایت بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظایف دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری گیلان گفت: راه اندازی و نگهداری شبکه های رایانه ای و ارتباطی، پشتیبانی فنی و نگهداری سخت و نرم افزاری سیستم های موجود، نگهداری پورتال ، امنیت فضای تبادل اطلاعات و پیاده سازی طرح مدیریت امنیت اطلاعات از جمله این وظایف است.
معاون استاندار گیلان همچنین دبیرخانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی، پشتیبانی از سرویس های قابل ارائه از طریق شبکه دولت و توسعه فعالیت های استانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط را دیگر وظایف دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت عنوان کرد.ک/2
7292/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن