تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعات جامع مدیریت بحران خلخال تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانک اطلاعات جامع مدیریت بحران خلخال تدوین می شود خلخال ، اریل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: بانک اطلاعات جامع مدیریت بحران این شهرستان تدوین می شود


به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران خلخال افزود: آمادگی مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و پرهیز از هر گونه شتاب زدگی در تصمیم گیری ها کاهش میزان آسیب و تلفات را در زمان وقوع حوادث قهری و بحران بدنبال خواهد داشت.
وی با دعوت از مسوولان اجرایی این شهرستان برای همکاری در تدوین این بانک اطلاعاتی گفت: در دست داشتن اطلاعات کافی از امکانات مورد نیاز در زمان وقوع بحران در کنار استمرار برگزاری مانورهای مختلف میزان آمادگی مدیران شهرستان را در رویارویی با بحران های مختلف افزایش می دهد.
وی با بیان این که افزایش میزان آسیب و خسارت وارده از جانب حوادث غیر مترقبه در گذشته ناشی از برخی سو مدیریت ها و نبود برنامه ریزی در سیستم اداری مناطق بحران زده بوده
افزود: نیازسنجی منطقه در زمینه آب ، برق ، گاز و مخابرات قبل از وقوع بحران از وظایف مسوولان عضو مدیریت بحران این شهرستان است.
وی همچنین با اشاره به تاخیر یک ساله در برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران این شهرستان خواستار استمرار ماهانه این جلسات با هدف آمادگی لازم از سوی مسوولان عضو این ستاد برای رویارویی با هر گونه حادثه غیر مترقبه و بحران احتمالی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتمال بارش برف در تعطیلات نوروز بر لزوم آمادگی راهداران برای برف روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده از برف احتمالی و نیز حضور شبانه روزی گروه های امدادی هلال احمر و اورژانس در جاده های پرتردد این شهرستان تاکید کرد.
فرماندار خلخال اظهار کرد: ما مخالف برگزاری سنت های دیرینه مردم نیستیم ولی در عین حال آرامش و آسایش مردم را به بی نظمی در جامعه ترجیح می دهیم.
وی اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسوولان ذیربط برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه تلخ ناخواسته در شب چهارشنبه سوری را ضروری دانست.
فرماندار خلخال گفت: در صورت امکان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خلخال
می توانند همانند سایر شهرهای کشور با تعیین محلی مناسب امکان برگزاری مراسم سنتی ویژه چهارشنبه سوری آخر سال را برای شهروندان این شهر فراهم کرده و از وقوع برخی حوادث تلخ ناخواسته جلوگیری کنند.
7119/594/530
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن