تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های تعزیراتی در بخش مسکن شکست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیاست های تعزیراتی در بخش مسکن شکست خورده است تهران بزرگ-ایرنا- رییس اتحایه صنف مشاوران املاک تهران گفت : طرح های تعزیراتی برای سامان دادن بخش مسکن طرح های شکست خورده اند و نباید دنبال آنها رفت .


به گزارش خبرنگارایرنا، ˈحسام الدین عقباییˈ عصر روز دوشنبه در دومین همایش پیش بینی آینده اقتصاد ایران و جهان در سال 2014 اظهار کرد :طرح های تعزیراتی بخش مسکن را ساماندهی نمی کند ، بلکه باید سیاست های واقع بینانه طراحی شود .
وی گفت: در اقتصاد آزاد فضا برای تولید فراهم است ، بنابراین اگر فضای تولید در کشور مساعد شود بخش مسکن نیز سامان خواهد گرفت .
عقبایی با بیان این مطلب که سال 83 40 درصد ارزش ملک را بانک ها تسهیلات پرداخت می کردند گفت : اما امروز چنین نیست و لذا بخشی از جامعه نمی تواند به سمت مسکن برود .
وی خواستار اصلاح سیاست های بانکی شد و افزود : درست شدن سیاست های بانکی منجر به سامان یابی اقتصاد مسکن خواهد شد .
وی تقویت طرح مسکن استیجاری را یکی از راهکارهای سامان دهی بخش مسکن دانست و اظهار کرد : وزارت راه و شهرسازی باید ایجاد انگیزه سازندگان را به سمت تولید مسکن استیجاری تشویق کند .
عقبایی بیان کرد : دولت باید با تولید مسکن استیجاری فرصت پس انداز کردن به اقشار ضعیف جامعه داده تا این بخش همم بتوانند صاحب مسکن شوند .
وی خواستار اتخاذ تدابیر واقع بینانه تر در بخش مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی شد وگفت : اگر تدابیر واقع بینانه اندیشیده شود چهار ماهه ابتدای سال آینده شاهد افزایش نزخ مسکن نخواهیم بود .
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران افزود : چنانچه روند کنونی ادامه یافته و سیاست های اصولی پیگیری نشود شاهد افزایش قیمت مسکن با شیب ملایم خواهیم بود .
تهرام/1109/9977/564
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن