تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در 40 سال گذشته نسبت به رفع نیازهای کشور در این بخش ها تلاش کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در 40 سال گذشته نسبت به رفع نیازهای کشور در این بخش ها تلاش کرده است تهران - ایرنا - رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: این مرکز ظرف 40 سال گذشته توانسته در راستای تحقق اهداف و وظایف خود سیاست های تحقیقاتی و پژوهشی برپایه رفع نیازهای کشور برنامه ریزی و به مورد اجرا گذارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد شکرچی زاده شامگاه سه شنبه در مراسم چهلمین سالگرد گرامیداشت تاسیس این مرکز، افزود: نگاه ما در این مرکز و وزارت راه و ترابری طراحی بهینه ساختمان و در حوزه شهرسازی پایداری آنها با رعایت حقوق شهروندی است تا با پشتیبانی های علمی و تحقیقاتی بتوانیم به وظایف تعیین شده خود به خوبی عمل کنیم.
وی با بیان آنکه گذشت 40 سال از عمر این مرکز نشاندهنده نوعی بلوغ است، اظهار داشت: جهت گیری فعالیت این مرکز به سمت اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و برپایه برنامه ریزی جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و تکمیل زنجیره استفاده از علم و فناوری در حوزه ساخت و ساز کشور است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به روز کردن مصالح ساختمانی، بهینه کردن روش های ساخت و ساز با استفاده از روش های صنعتی سازه و تحقیق در زمینه ساختمان های مقاوم ضد زلزله از دیگر وظایف این مرکز است.
ویرایش چهارم آیین نامه مقاوم سازی ساختمانها در برابر زلزله - استاندارد 2800 نیز در این مراسم رونمایی شد.
درچهلمین سالگرد گرامیداشت تشکیل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علاوه بر معاونین و مدیران بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی ، مهندسان و کارشناسان متخصص حوزه راه، مسکن و شهرسازی نیز در این مراسم حضور داشتند.
با رونمایی از ویرایش جدید آیین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله - استاندارد 2800، کارشناسان و متخصصین در بخش های مختلف صنعت ساخت و ساز کشور، با روند تدوین این استاندارد و ویرایش آیین نامه های بعدی آن، آشنا شدند.
اقتصام(3)1108**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن