تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت بیشتر دانشگاهها در تشکیل کمیته های دستگاهی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در جلسه مجمع حمایت از کرسی های نظریه پردازی تاکید شد: فعالیت بیشتر دانشگاهها در تشکیل کمیته های دستگاهی تهران - ایرنا - جلسه مجمع هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر فعالیت بیشتر دانشگاهها در تشکیل کمیته های دستگاهی، عصر دوشنبه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران برگزار شد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد برگزار شد، بر فعالیت بیشتر دانشگاه ها در تشکیل کمیته های دستگاهی و ادامه فعالیت ها تاکید شد.
در ادامه جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دو ماه گذشته، به بررسی پیشنهادهای اعضا در خصوص تشکیل کمیته های دستگاهی و گزارش های آنها در خصوص فعالیت های صورت گرفته پرداخته شد.
همچنین در این جلسه بر مواردی از قبیل لزوم ابلاغ مجدد آئین نامه ها به دستگاه های مختلف، تصریح حمایت های مصوب از صاحبان نظریه و نوآوری و همچنین الگوگیری از فعالیت های مشابه در کشور تاکید شد.
براساس این گزارش، گسترش کرسی های ترویجی و آزاداندیشی و تشویق اساتید و دانشجویان در ارائه طرح ها و ایده ها و بهره گیری از صندوق های حمایتی دیگر نیز از موارد مورد بحث در این جلسه بود.
جلسه مجمع هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره هر دو ماه یک بار تشکیل می شود و به بررسی پیشنهادها و ارائه گزارش های قطب های علمی کشور در خصوص فعالیت های آنها در حوزه نظریه پردازی و آزاداندیشی می پردازد.
فراهنگ(1)**1540** 1597
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن