تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804809547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول دور نگاه داشتن افراد مشکوک از رئیس جمهور کیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسئول دور نگاه داشتن افراد مشکوک از رئیس جمهور کیست؟
در جریان سفر مقامات دولتهای نهم و دهم، بعضی ایرانیان مقیم خارج از کشور فرصت‌هایی برای دست یافتن به ثروت‌های بادآورده در ایران را جستجو کردند. گویا این بار هم مقامات دولت روحانی با خطرات مشابهی مواجه هستند.
کد خبر: ۳۸۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ - 10 March 2014



مسئول دور نگاه داشتن افراد مشکوک از رئیس جمهور کیست؟
برنامه دیدار روسای جمهور ایران با هموطنان خارج از کشور در کنار همه مزایا و ضرورت‌های آن، در سال‌های اخیر منشا بعضی آسیب‌ها نیز بوده است. به گزارش «تابناک»، در همه سال‌های گذشته، روسای جمهور یا وزرای خارجه ایران از فرصت‌های موجود در حاشیه سفرهای خود به دیگر کشورها برای برقراری ارتباط با ایرانیان خارج از کشور استفاده کرده‌اند که جدای از جنبه‌های ملی و میهنی، تخصص، استعدادها و یا حتی سرمایه‌های آنها می‌تواند به پیشرفت و توسعه ایران نیز کمک کند. البته در سال‌های پیشین در حاشیه همین دیدارها بعضی از مهمانان چنین دیدارهایی و یا آنهایی که در جریان سفر مقامات ایرانی فرصت برقراری ارتباط با آنها را به دست آورده‌اند، این فرصت را مقدمه‌ای برای کسب فرصت‌های بادآورده در داخل کشور کرده‌اند. سفر پرکار رئیس جمهوری ایران در ماه‌های ابتدایی کار دولت یازدهم به نیویورک، فرصتی بود که در کنار بسیاری اخبار مربوط به سیاست خارجی و مسائل بین‌المللی، اخبار بعضی گشایش‌ها در روابط خارجی ایران منتشر شود که تلاش برای برقراری پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا و نیز تشکیل اتاق بازرگانی ایران و آمریکا از این جمله است. در چند ماهی که از سفر رئیس جمهور به نیویورک گذشته است، اخباری جسته و گریخته در مورد تشکیل اتاق بازرگانی ایران و آمریکا منتشر شده است ولی نکته مهم این است که در حالی که اتاق های بازرگانی بین کشورها، نهادی هایی غیردولتی٬ مستقل و متشکل از شرکتها و بازرگانان بین دو کشور با ساختار مشخص هستند، فردی به نام، اكرام مناف زاده اقدام به ثبت یک شرکت کاملا خصوصی (سهامی خاص) در مریلند آمریکا کرده و نام آن را «اتاق بازرگانی ایران و آمریکا» گذاشته است.








در حالی که این فرد در بعضی مکاتبات و رسانه‌ها، مدعی ارتباط با رئیس دفتر رئیس جمهور شده و تصاویری از نزدیک شدن وی به رئیس جمهور در نیویورک در جریان ضیافت شام روحانی با ایرانیان مقیم آمریکا نیز منتشر شده است، سوابق وی لزوم احتیاط بیشتر در ارتباط با وی و نیز مدیریت ارتباط چنین اشخاصی با مقامات تاثیرگذار کشور را نشان می‌دهد.














بررسی سوابق این ایرانی متولد 1309 نشان می‌دهد که وی با نام‌های مختلفی مانند اکرام مناف زاده و اکرام جی (جواد) میلر چندین فقره سوابق کیفری و زندان و محکومیت حتی در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از جمله در آمریکا و در بعضی پرونده‌های مرتبط با کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین داشته است.














این فرد علاوه بر پرونده‌های خود پیشین، اخیرا و در سالهای بعد از 2000 نیز در پرونده‌هایی در غنا و گرانادا به مجازات‌هایی محکومیت‌ شده و از جمله مدعی تلاش برای اجرای یک پروژه یک و نیم میلیارد دلاری راه اهن در غنا بوده و تلاش کرده با ارتباط با دولت اوباسانجو در نیجریه به منافعی دست یابد. اگر چه به احتمال زیاد، مراوده این ایرانی – آمریکایی نتوانسته تاکنون به کار خاصی در حوزه اقتصادی با ایران منجر شود و به دیدار با مقامات ارشد ایرانی در نیویورک محدود مانده است ولی سوابق بدی که در سال‌های پیش در این حوزه موجود است، هوشیاری بیشتر مسئولان دولتی را ضروری می‌سازد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن