تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار:عملیات اجرایی کارخانه خودروسازی صحنه از سر گرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار:عملیات اجرایی کارخانه خودروسازی صحنه از سر گرفته می شود کرمانشاه - ایرنا - فرماندار صحنه از رفع مشکل کارخانه خودروسازی این شهرستان و از سرگرفته شدن عملیات احداث آن در آینده ای نزدیک خبر داد.


ˈرسول مجدˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پس از آنکه دولت تسهیلات لازم برای پرداخت قسط اول کارخانه خودروسازی صحنه را پرداخت کرد موانع و مشکلات اجرای مجدد این پروژه عظیم برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه از روز اول در اختیار شرکت ایران خودرو گذاشته شد اما آنان به دلیل مسائلی نظیر بازاریابی فروش و سرمایه گذاری اولیه چندان موافق اجرای آن نبودند تا اینکه به تازگی و با اقدامات دولت به نظر می رسد مسیر اجرای پروژه هموار و مشکلی برای اجرای طرح باقی نمانده باشد.
مجد ادامه داد: کارخانه خودروسازی در زمینی به مساحت 30 هکتار در شهرک صنعتی صحنه، عملیات اجرایی آن ادامه می یابد، چرا که این پروژه عظیم صنعتی، پیشتر از حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.
فرماندار صحنه در ادامه افزود: برای اجرای این پروژه به 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون و برای شروع مجدد کار حدود 50 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مجد، با اشاره به اینکه این کارخانه در دو گام اجرایی خواهد شد، یادآور شد: در گام اول سالانه 50 هزار دستگاه خودرو و در گام دوم نیز همین تعداد دستگاه تولید می شود تا پس از اجرای کامل دو مرحله، شاهد تولید سالانه یکصد هزار دستگاه خودرو باشیم.
وی در پایان، اشتغالزایی مستقیم کارخانه خودروسازی صحنه را 300 نفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه زمینه اشتغالزایی بیش از 700 نفر را نیز به صورت غیرمستقیم فرآهم آورد.
7458/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن