تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خواستار تسریع عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی عجبشیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار خواستار تسریع عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی عجبشیر شد عجب شیر، مراغه - ایرنا - فرماندار عجب شیر خواستار سرعت دهی در برنامه ریزی و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان شد.


به گزارش ایرنا، اژدر علمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر شتاب بخشی به طرح های نیمه تمام، افزود: با توجه به کندی روند ساخت بیمارستان این شهرستان، امسال حدود 100 میلیارد ریال برای جبران این کار اختصاص یافته است.
وی با انتقاد از پیشرفت فیزیکی 12 درصدی این بیمارستان، اظهارکرد: پیمانکار و مسوولان راه و شهرسازی باید جوابگوی کندی اجرای این طرح باشند.
فرماندار عجب شیر همچنین خواستار سرعت دهی در اجرای پایاب سد قلعه چای عجب شیر شد و ادامه داد: هم اکنون پایاب این سد از 32 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی با انتقاد از کم کاری پیمانکار این طرح، افزود: با وجود فراهم بودن امکانات لازم برای اجرای 14 کیلومتر از این طرح، پیمانکار هیچ گونه رغبتی برای اجرای آن ندارد.
علمی خواستار همکاری کشاورزان در بازگشایی خط انتقال آب در مسیر پایاب سد قلعه چای شد و افزود: با گسترش مزارع پایلوت، یکپارچه سازی و تبدیل اراضی خرد به اراضی عمده، علاوه بر کاهش هزینه های کاشت، داشت و برداشت، راندمان تولید افزایش و کشاورزی معیشتی به کشاورزی صنعتی تبدیل می شود.
وی اجرای شبکه پایاب سد قلعه چای را بدون همکاری مردم، غیرممکن خواند و گفت: کشاورزان باید با مشارکت در این طرح و همکاری با مدیریت سازمان آب منطقه ای آذربایجان شرقی، روند اجرای شبکه پایاب سد قلعه چای را سرعت دهند.
فرماندار عجب شیر ادامه داد: گازرسانی به روستاهای چنار و تجرق، چهاربرود و یایچی این شهرستان در مرحله اجراست که با بهره برداری از آن ها، درصد بهره مندی روستایی عجب شیر از گاز به 90 درصد افزایش می یابد.
علمی از مطالعه طرح گازرسانی به چهار روستای باقی مانده این شهرستان خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستاها، شاهد تحقق بهره مندی 100 درصدی خانوارهای این شهرستان از این نعمت خواهیم شد.
وی اجرای مجتمع گلخانه ای در سطح 54 هکتار با اشتغالزایی 200 نفر، ایجاد آموزشکده سماء، صنایع تولیدی غذایی و ایجاد دانشکده فنی مهندسی را از دیگر طرح های در حال اجرا در این شهرستان اعلام کرد.
فرماندار عجب شیر از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح کنارگذر جنوبی این شهرستان برای تملک مسیر خبر داد و گفت: این طرح به طول 12 کیلومتر بوده و تاکنون حدود دو کیلومتر از آن به علت نبود اعتبارات، اجرا شده است.
علمی یادآوری کرد: مشارکت مردم و پیگیری مسوولان برای تملک مسیر راه و تخصیص به موقع اعتبارها در پیشرفت این طرح موثر است.
وی خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح آبرسانی مجتمع قلعه این شهرستان شد و ادامه داد: با تخصیص حدود 10 میلیارد ریال برای این مجتمع، به هفت روستای بالای سد قلعه چای آبرسانی می شود.
7485/590/587
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن