تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم انداز پنج میلیون مشترک اپراتور سوم تا پایان دوره انحصار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چشم انداز پنج میلیون مشترک اپراتور سوم تا پایان دوره انحصار تهران - ایرنا - مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 130 هزار کاربر فعال داریم و تاکنون 2 میلیون سیم کارت فروخته شده است، گفت: تا پایان شهریور ماه سال آینده که پایان دوره انحصار خواهد بود به دنبال رسیدن به پنج میلیون مشترک هستیم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، سیدمجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری افزود: در حال حاضر این شرکت اقدام به راه اندازی یک هزار و 300 سایت کرده که تاپایان دوره انحصار این تعداد به سه هزار و500 سایت خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای افزایش سرعت سایت ها در ماه گذشته 200 سایت راه اندازی شد که حدود 80 سایت در تهران بوده و در حال حاضر شهرهای تحت پوشش این اپراتور 160 شهر است.
مدیرعامل اپراتور سوم اظهار داشت: در زمینه راه اندازی رومینگ و سایت شرینگ نیز مذاکراتی را با سایر اپراتورها انجام داده ایم که با عملیاتی شدن این اقدامات ضمن حفظ سرمایه ملی جهش خوبی در این اپراتور ایجاد خواهد شد.
صدری درخصوص قطع سرویس تصویری این اپراتور توضیح داد: با مراجعه حضوری خدمت مراجع عظام و ارائه توضیحات در خصوص مانع نبودن این سرویس نظرات آنان جلب شده و این نقطه نظرات به شورای عالی مجازی ارائه گردیده و منتظر نتیجه و اعلام نظر شورای عالی مجازی هستیم.
وی درباره نظر رگولاتوری در خصوص زمان دوره انحصار این اپراتور، گفت: ما تابع قانون هستیم ولی به دلیل برخی شرایط مانند قطع سرویس تصویری، عدم رومینگ و سایت شرینگ نتوانستیم سهمی که از بازار داشتیم برسیم و امیدواریم سایر اپراتورها کمک کنند تا به سهم خود از بازار برسیم.
مدیرعامل شرکت اپراتور سوم (رایتل) درخصوص خرید سیم کارت داخلی نیز افزود: ما خریدهایی را از قبل داشته ایم ولی در حال حاضر با دو شرکت داخلی که در این زمینه فعال هستند، مذاکراتی داشته ایم که اگر تولیدات شان در سطح استاندارد های بین المللی باشد در این زمینه اقدام خواهیم کرد.
صدری همچنین در خصوص مجوز سرویس وای فای که از طریق رگولاتوری به این شرکت ارائه شده، گفت: با کسانی که در این حوزه فعال هستند مذاکراتی داشته ایم و برای توسعه این صنعت تلاش می کنیم.
اقتصام(3)1053**1558
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن