تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816217925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای جهان اسلام بهترین الگو برای مبارزه و مقاومت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام: شهدای جهان اسلام بهترین الگو برای مبارزه و مقاومت هستند تهران - ایرنا - دبیر کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام با اعلام برگزاری این کنگره در اواخر سال آینده(1393)، افزود: شهدای جهان اسلام بهترین الگو برای مبارزه و مقاومت هستند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «احمد اسفندیاری» روز دوشنبه در نشست خبری کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام گفت: برگزاری یادواره شهید «سلیمان محمد خاطر» در تهران، بازتاب خوبی در رسانه های عربی بویژه عربستان داشت و با برگزاری کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام، گام های جدی برای معرفی بیشتر شهدای جهان اسلام برداشته می شود.
وی ادامه داد: معرفی شهدای جهان اسلام از سوی رسانه های تصویری، صوتی و مجازی، از جمله اهداف اصلی این کنگره به شمار می رود و در این راستا تا فروردین سال آینده پایگاه اطلاع رسانی کنگره به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی راه اندازی می شود.
اسنفدیاری، شهدای جهان اسلام را بهترین الگو برای مبارزه و مقاومت توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه شیوه های تبلیغی غرب بگونه ایست که این افراد به عنوان الگو معرفی نشوند، به همین منظور با برگزاری این کنگره بین المللی، اقدامی جدی برای معرفی شهدا و الگو بودن آنان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه کنگره در ابتدای راه است و نیاز به همکاری بیشتر رسانه های گروهی دارد، افزود: شهدای حوزه بین الملل، شهدای مظلومی هستند زیرا در خارج از کشور اجازه معرفی آنها را نمی دهند.
اسفندیاری زمان برگزاری این کنگره بین المللی را اواخر سال آینده و با حضور شخصیت های داخلی و خارجی در تهران اعلام کرد و گفت: اطلاع رسانی بیشتر رسانه ها درباره این کنگره، موجب عصبانیت بیشتر دشمنان می شود و می توان نتیجه گرفت که برگزاری این کنگره ها و یادواره ها تاثیر خود را خواهد گذاشت.
به گفته وی، این کنگره با موضوعات بازتاب جهانی مراسم تکریم مرزبان اسلام شهید سلیمان محمد خاطر در ایران، یادواره بین المللی شهید راه قدس «راشل کوری» و گرامیداشت نخستین مراسم سالگرد ره یافته وصال شهید «مالکوم شباز» برگزار خواهد شد.
دبیر کنگره بین المللی شهدای اسلام درمورد آمار شهدای جهان اسلام نیز گفت: در ایران آمار شهدا مشخص است اما در سطح جهان آمار دقیقی وجود ندارد و در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری کنگره تلاش جدی برای کسب آمار و اطلاعات در این زمینه صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه مردم مصر ضد صهیونیست هستند، افزود: مردم و ارتش مصر می توانند با کمک کشورهای اسلامی صهیونیست را زمین گیر کنند.
اسفندیاری گفت: ما مدافع حقوق جهانی هستیم و در قانون اساسی نیز بدان اشاره شده است. امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص این موضوع بیانات ویژه ای داشته اند.
وی افزود: وهابیت و جریان وهابی ساخته جریان صهیونیست و وابسته به استکبار جهانی هستند و خیلی دلخوش از سخن گفتن ایران از جهان اسلام نیستند.
اسفندیاری با بیان اینکه شهدای جهان اسلام از جمله شهیدان سلیمان محمد خاطر، خالد استانبولی و فتحی شقاقی برای جوانان ما الگو هستند، افزود: پیشنهاد شده خیابانی به نام شهید «مالکوم شباز» نامگذاری شود زیرا فیلم های مختلفی علیه خانواده این شهید ساخته شده و با گرامیداشت یاد این شهید می توان الگو بودن وی را در جهان مطرح کرد.
دبیر کنگره بین المللی شهدای اسلام همچنین یکی دیگر از شهدای جهان اسلام را شهیده «راشل کوری» از آمریکا نامید و گفت: وی با 23 سال سن در راه آرمان فلسطین و قدس به طرز وحشیانه ای توسط بلدوزرهای آمریکا به شهادت رسید، زیرا قصد جلوگیری از تخریب خانه های فلسطینی را داشت.
وی در ادامه این نشست افزود: حقوق بشر، ابزاری برای اجرای منافع استکبار جهانی آمریکا و همپیمانانشان در سطح دنیا شده است. بزرگترین جنایات در اروپا صورت می گیرد اما آن وقت آنها مدعی حقوق بشر هستند.
اسفندیاری همچنین با طرح این پرسش که آیا مردم مسلمان آفریقای مرکزی بشر نیستند، ادامه داد: اکنون مسلمانان آفریقایی با خطر مرگ روبرو هستند و در میانمار نیز مسلمانان کشتار می شوند، اما در این زمینه کسی پاسخگو نیست.
وی افزود: هر کسی که مقابل منافع استکبار و صهیونیست بایستد، به راحتی قلع و قمع و کشتار می شوند، چه دختر دانشجویی آمریکایی و چه نوه مبارز بزرگ آمریکا و چه مسلمانان آفریقای مرکزی.
اسفندیاری ادامه داد: در جریان جنبش وال استریت شخصیت هایی را می بینیم که بازداشت می شوند که نشان می دهد حقوق بشر دستاویز شده است. «سیسیلی مک میلان» دختر 25 ساله آمریکایی که اکنون پس از سال ها در زندان به سر می برد و وقتی بیهوش می شود نیز دچار ضرب و شتم قرار می گیرد، به عنوان موضوعات دیگریست که باید توسط رسانه ها به چالش کشیده شود.
اجتمام(3) ** 7268 ** 1071
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن