تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور از تنش آبی تابستان 93 صرفه جویی 20 درصدی می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عبور از تنش آبی تابستان 93 صرفه جویی 20 درصدی می طلبد تهران بزرگ -ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت:شهروندان تهران برای عبور از تنش آبی تابستان سال آینده 20 تا 25 درصد صرفه جویی را دغدغه اصلی خود قرار دهند.


به گزارش ایرنا ˈمحمد پرورشˈ روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وضعیت اعتبارات دولتی در سال جاری مناسب نبود اما ارائه خدمات با کیفیت ادامه یافت در عین اینکه خدمات مورد نیاز مردم تغییر کرده است.
وی گفت: یکپارچه شدن ارائه خدمات در سطح تهران همواره مورد توجه بوده و آبرسانی در شهر براین اساس ملاک عمل قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهارکرد: منابع آب محدود است اما در شهر تهران باید خدمات با کیفیت و یکپارچه ای به مردم ارائه شود و علی رغم تمام محدودیت ها این کار را پیگیری کرده ایم .
پرورش با اشاره به این مطلب که اجرای یک هزارو 400 کیلومتر شبکه فاضلاب برای سال جاری پیش بینی شده بود، گفت: بیش از یک هزار و 200کیلومتر آن تا پایان بهمن ماه عملیاتی شد.
وی پروژه های دردست اقدام را هم توسعه ای و هم اصلاح شبکه ذکر کرد و افزود: پروژه های بزرگی در بخش آب داریم.
پرورش با اشاره به ایجاد خطوط انتقال آب و آب رسانی از سد ماملو و پروژه قمر بنی هاشم گفت: نیازمند اعتبارات تکمیلی هستیم و در حال حاضر 26 کیلومتر دیگر از خط انتقال آب سد ماملو به تهران باقی مانده است.
وی با تأکید بر اینکه اگر اقدامات به درستی پیش برود در تابستان سال آینده پروژه ماملو در تهران به بهره برداری می رسد، گفت: پیش بینی انتقال 100میلیون متر مکعب آب از این سد صورت گرفته که 70میلیون متر مکعب آن به جنوب تهران اختصاص می یابد.
پرورش بیان کرد: چند سال گذشته تنها 18درصد شهر تهران تحت پوشش شبکه فاضلاب بود که این میزان امروز به 55درصد رسیده و دربرنامه سال آینده تا پیشرفت 65 درصدی برنامه ریزی شده است.
وی افزود: اجرای یک هزار و 400 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در سال 93برای تهران پیش بینی شده است.
پرورش از پیش بینی ایجاد ظرفیت یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب تصفیه خانه در تهران سخن گفت وافزود: به نرخ امروز برای تکمیل شبکه فاضلاب تهران 10هزار میلیارد تومان منابع مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود و بی آبی به تازگی شورای عالی آب به این نتیجه رسیدیم که یک کارگروه 5 نفره کارشناسی مطالعاتی را انجام و به وزیر نیرو برای طرح در جلسات دولت ارائه شود تا بتوانیم تابستان امسال را در تهران بدون مشکل آب عبور کنیم.
پرورش با تأکید بر لزوم صرفه جویی 20 تا 25درصدی مصرف آب برای عبور بدون دغدغه تهران در تابستان سال آینده بیان داشت: در عین حال تمام سناریوهای جیره بندی در تهران مدنظر است، اما تلاش می شود که به آن سمت حرکت نکنیم.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن