تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812893324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی بانوان با حقوق خود در توانمند سازی آنها موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
آشنایی بانوان با حقوق خود در توانمند سازی آنها موثر است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: آشنایی بانوان با حقوق خود می تواند به توانمندسازی آنها در حوزه های مختلف و تاثیرگذاری بیشتر این گروه مهم اجتماعی منجر شود.



به گزارش خبرنگار مهر، ايوب رحيمي روز دوشنبه در جلسه كارگروه بانوان و خانواده  که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: توجه به زنان به عنوان گروهی تاثیرگذار که نيمي از جمعيت را شامل می شوند به نوعی توجه به زندگی در همه ابعاد است.

وی افزود: هر چند در طول تاریخ ظلم هاي زيادي به بانوان صورت گرفته است ولي تنها زماني توجه به اين قشر مهم جدی شد که اسلام ظهور كرد و قبل از آن به مردان و بیشتر از آنها به زنان اجحاف می شد.

معاون سياسي و امنيتي تصریح کرد: بانوان با داشتن روحيات لطيف و مهربان، بايستي در جامعه مورد توجه بيشتري قرار گيرند که وظيفه متخصصان جامعه است كه ارزش و اهميت اين امر را در اجتماع ترویج کنند.

وي افزود: اهميت مقام زن به قدري است كه نوع رفتار پيامبر(ص) با حضرت زهرا(س) به عنوان الگويي براي همه ما باید مورد توجه قرار گیرد.

تهاجم غرب به بنیان خانواده جدی بگیریم

معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: با تهاجمي كه امروزه از سوی رسانه هاي غربی صورت می گیرد بنيان خانواده ها مورد تهديد و خطر قرار گرفته که آثار آن ر ا در بسیاری از شئون جامعه مشاهده می کنیم که برخی مشكلات موجود بيانگر ميزان آسيب های ناشی از این تهاجم فرهنگی به خانواده هاست که براي پيشگيري و حل اين مسائل نیازمند برنامه ريزي هاي كارشناسي هستیم.

وي افزود: زنان در جامعه به خاطر تاثير زيادي كه در خانواده دارند مي توانند در كاهش آسيب هاي اجتماعي موثر باشند و اگر جامعه سالم شود بسیاری از هزینه هایی که برای رفع آسیبها صورت می گیرد کاهش می یابد.

این مسئول تاکید کرد: ضمن برگزاري جلسات کارشناسی و برنامه ريزي در این بخش لازم است فرمانداران شهرستانها و بخشداران نیز با نشست های تخصصی برای کاهش آسیب ها اقدام کنند.

رحیمی یادآورشد: دستگاههاي اجرايي استان هم می توانند از امكانات موجود براي شهرستان ها در جهت تقويت برنامه هاي ويژه بانوان استفاده كنند.

وي افزود: رسانه ملي مي تواند در اين زمینه مشارکت جدی داشته باشد و برنامه هايي را در هفته زن برای فرهنگ سازی تهیه و پخش کنند.

رحیمی گفت: برگزاري جلسات مشاوره اي درخصوص تحكيم بنيان خانواده بسيار تاثیرگذار است بخصوص آگاهي بخشي از طريق متخصصين امر مي تواند زنان را به حقوقشان آشنا كند تا قادر به احقاق حق خود در جامعه باشند که خوشبختانه برنامه هاي خوبي توسط دستگاه هاي اجرايي استان براي هفته زن پيش بيني شده است که اجرا خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن