تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع طبیعی نیازمند رعایت حقوق، اخلاق و فرهنگ سازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع طبیعی نیازمند رعایت حقوق، اخلاق و فرهنگ سازی است قروه-ایرنا-معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: منابع طبیعی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند رعایت حقوق، اخلاق و فرهنگ سازی است.


به گزارش ایرنا، بهرامی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از برترین های منابع طبیعی در قروه افزود: در جهت خدمت رسانی به طرح های ملی از کار آفرینان برتر با در اختیار گذاشتن زمین مناسب استقبال خواهد کرد.
وی گفت: کردستان یکی از غنی ترین و ثروتمندترین استان های کشور در حوزه منابع طبیعی به شمار می رود و به همین دلیل نیز 1.7 دهم درصد مراتع کشور در استان کردستان است.
بهرامی افزود: جنگل های کردستان با وسعت 373 هزار هکتاری خود با قدمت 5 هزار سال از مهمترین منابع خدادادی کشور محسوب شده و بدون شک با بهره مندی از توان مردمی و گروه های مردم نهاد می توانیم از این ذخایر محافظت نماییم.
به گفته وی شهرستان قروه دارای پتانسیل های بالایی است و استفاده از این ظرفیت ها در راستای توسعه شهرستان با توجه به حفظ و حراست از منابع خدادادی امری ضروری است.
بهرامی افزود: حفاظت از عرصه‎های منابع طبیعی، بهره‎برداری بهینه از آنها، اجرای طرح‎های احیا و توسعه آن باید همواره مدنظر مسوولان امر قرار گیرد.
وی گفت: مردم نیز باید در راستای حفظ و حراست از این منابع خدادادی بکوشند و همکاری لازم را با مسوولان امر انجام دهند.
بهرامی در پایان افزود: زندگی انسان ها با حفظ منابع طبیعی باید ادامه یافته و این منابع باید صحیح و سالم به نسل های آینده انتقال یابد و انسان ها باید خود را با طبیعت سازگار کنند و هفته منابع طبیعی فرصتی مغتنم برای تبیین اهمیت حفظ و توسعه محیط زیست است.ک/2
7345/533
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن