تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردکردن خسارت به بنای تاریخی جرج یونانی آبادان پیگرد قانونی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واردکردن خسارت به بنای تاریخی جرج یونانی آبادان پیگرد قانونی دارد اهواز- ایرنا- مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: وارد کردن خسارت به بنای تاریخی جرج یونانی آبادان ازسوی شهرداری این شهر پیگرد قانونی خواهد داشت .


ˈ افشین حیدری ˈ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنای جرج یونانی عکاسخانه ای تاریخی است که ارزش معماری و صنعتی دارد و نمی توانیم نسبت به تخریب و یا رساندن هرگونه خسارت به این بنای فاخر گذشت کنیم و هشدارهای لازم را در این زمینه صادر می کنیم که این اقدام تبعات دارد.
حیدری خاطر نشان کرد: این بنا دارای پرونده ثبتی است و در این زمینه با شورای ثبت نیز رایزنی شده است . این عکاسخانه تاریخی در حال حاضر دارای شماره ثبت اضطراری است و خسارت وارد کردن به این بنا پیگرد قانونی دارد.
وی تاکید کرد: به واسطه تلاش های انجام شده برای ثبت این اثر تاریخی برای مرمت این بنا اعتبار در نظر گرفته شده است و میراث فرهنگی خوزستان در این زمینه اعتبار تخصیص داده است.
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: بهتر آن است که با توجه با ماده 166 قانون توسعه پنجم شهرداری آبادان به وظیفه خود عمل کند و برای مرمت و ماندگاری این اثر فاخر اعتبار در نظر گرفته و در راستای ماندگاری این بنا اقدام کند.
گزارش های رسیده حاکی است که شهرداری آبادان با نصب پلاکاردهایی از روزهای گذشته به مالک این اثر تاریخی تذکرهایی داده است که با شهرداری درخصوص وضعت این بنا به مذاکره بنشیند که در غیر این صورت شهرداری آبادان یکجانبه این بنا را تخریب و در آینده هزینه های خاکبرداری را نیز از مالک اخذ خواهد کرد.
ک/3 7158/642
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن