تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812523335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه استاندارد نهاوند تأمین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان عبدالملکی:
زمین مورد نیاز برای ساخت کتابخانه استاندارد نهاوند تأمین می شود
نهاوند - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به منظور احداث کتابخانه استاندارد و افزایش فضای مطالعه شهر نهاوند زمین مورد نیاز کتابخانه استاندارد نهاوند با همکاری ادارات مربوطه تأمین می شود



به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی بعدازظهر یک شنبه در نشست خیرین کتابخانه ساز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: مکان احداث کتابخانه استاندارد نهاوند باید دارای ویژگی خاص از جمله دسترسی آسان مردم مخصوصا نابینایان و معلولان باشد.

عبدالملکی گفت: مشکل تأمین زمین مورد نیاز احداث کتابخانه استاندارد نهاوند با همکاری و تعامل ادارات منابع طبیعی، راه و شهرسازی، شهرداری و اداره ثبت و اسناد نهاوند برطرف  می شود.

وی افزود: مسئولین شهرستان باید در خصوص ترویج کتابخوانی بین مردم و جوانان از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند تا این فرهنگ در بین مردم و جوانان نهادینه شود که برای نهادینه سازی فرهنگ اهدای کتاب در جامعه باید تبلیغات لازم صورت گیرد و از اهداکنندگان کتاب در مراسم رسمی تجلیل شود.

فرماندار شهرستان نهاوند از تأسیس و ارائه خدمات ارزنده خیرین کتابخانه ساز شهر نهاوند تقدیر و قدردانی کرد و افزود: انجمن خیرین کتابخانه ساز در مهر ماه سال جاری تشکیل  و  این انجمن در راستای اهداف خود و توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی و ایجاد فضاهای جدید در نقاط مختلف شهرستان و گسترش و تعمیق امر مطالعه در جامعه در زمینه های مختلف نقش اساسی دارد.

امامعلی عبدالملکی عنوان کرد: این انجمن در ارائه طرح و پیشنهاد و راهکارهای فرهنگی جهت گسترش مطالعه در جامعه و اهدا کتاب، نجهیزات و دیگر اقلام فرهنگی مورد نیاز کتابخانه ها می تواند موثر عمل کند.

عبدالملکی بیان داشت: ترویج فرهنگ اهدای کتاب در جامعه  امری مهم در زمینه توسعه مطالعه است و برای نهادینه سازی فرهنگ اهدا کتاب در جامعه باید تبلیغات مناسب انجام شود.

سرانه فضای مطالعه نهاوند مطلوب نیست

مسئول اداره کتابخانه های نهاوند نیز در ادامه گفت: در شرایط موجود فضای مطالعه شهرستان نهاوند یک و دو دهم است که نسبت به میانگین کشور و نرمال آن که دو و نه دهم است فاصله بسیاری داریم که برای رفع این کمبود  کتابخانه استاندارد در نهاوند احداث شود.

زینب سیف اظهار داشت: از سال 1382 برای احداث کتابخانه استاندارد شهرستان نهاوند مکاتبات و رایزنی های مخلتف با مسئولان شهرستان نهاوند انجام دادیم و پیگیری های متعددی صورت گرفته اما با گذشت 10 سال این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

سیف ادامه داد: برای احداث کتابخانه استاندارد نهاوند به پنج هزار متر زمین نیاز داریم ولی هیچ اداره و نهادی در طول 10 سال گذشته حاضر به همکاری با اداره کتابخانه ها برای واگذاری زمین نشد و همچنان این پیگیری ها و دوندگی برای تهیه زمین مورد نظر ادامه دارد.

وی بیان داشت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای هفت باب کتابخانه است که بالاترین و مجهزترین ان در کشور دارای رتبه پنج است که با یک کتابخانه استاندارد و مجهز در سطح کشور و در مقایسه با شهرهای همجوار فاصله زیادی دارد.

مسئول اداره کتابخانه های نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر در چهار شهر نهاوند، برزول، گیان و فیروزان  کتابخانه داریم و در مجموع هفت کتابخانه سطح شهرستان بیش از 70 هزار نسخه و شش هزار عضو فعال وجود دارد.

زینب سیف ایجاد کتابخانه های مشارکتی با همکاری ادارات و دستگاههای دولتی گامی مهم در نشر فرهنگ مطالعه ذکر کرد و گفت: برخی ادارات مانند دادگستریها ،آموزش و پرورش ،بانکها و بیمارستانها که بیشترین مراجعه کننده رادارند می توانند با ایجاد کتابخانه های مشارکتی زمینه های مطالعه کوتاه را برای آنان فراهم سازند.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن