تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداران در مورد ساخت وسازهای بی رویه در مازندران بی تفاوت نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداران در مورد ساخت وسازهای بی رویه در مازندران بی تفاوت نباشند ساری- ایرنا- معاون عمرانی استاندارمازندران گفت: شهرداران شهرهای مازندران باید نسبت به ساخت وسازهای بی رویه و نیز تغییر کاربری ها درشهرهای استان بی تفاوت نباشند و حس مسئولیت پذیری و شهروندی داشته باشند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسیدعلی نبیانˈ روز چهارشنبه در همایش ماهانه شهرداران مازندران در آمل افزود: متاسفانه روند صدور پروانه ساختمانی و نیز تسهیل در صدور مجوز ها از سوی شهرداریهای مازندران عاملی برای سوء استفاده برخی افراد شده که همچنان اقدام به ساخت وسازهای بدون ضابطه در شهرها بکنند که باید این معضل با تدبیر مسئولیت پذیرانه شهرداران متوقف شود.
وی تاکید کرد: نباید در مقابل متخلفان ساخت وسازهای شهری و افرادی که منافع شخصی را برمنافع دیگر شهروندان ارجحیت می دهند، کوتاه آمد وباید با جدیت درمقابل آن ایستادگی کرد.
معاون عمرانی استاندارمازندران، از شهرداران این استان همچنین خواست، نسبت به صدور رای عادلانه و کارشناسی شده و بدون توجه به مسایل حاشیه ای در کمیسیون های ماده 100 وماده 5 در شهرداریها اقدام کنند .
نبیان ، در بخش دیگری همگانی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرهای مازندران را نیازمند عزم جدی شهرداران در اجرای آن دانست وتصریح کرد: راه اندازی 12 ایستگاه طرح جداسازی زباله از مبدا وهمگانی شدن این طرح در شهر آمل توسط شهرداری این شهر اقدامی ارزشمند است که دیگر شهرداری های استان باید از این نمونه الگوبرداری کنند.
وی تصریح کرد: برطرف شدن مشکل پسماند شهری در مازندران نیازمند همت جدی مردمی ومدیریتی است که باید با فاصله گرفتن از حرف وشعار آن را هرچه سریعتر عملیاتی کرد.
معاون عمرانی استاندارمازندران، همچنین برنهادینه شدن فرهنگ افزایش فضای سبز شهری در شهرهای استان به میدان داری شهرداریها تاکید کرد ویادآورشد: توجه به فضای سبز وزیباسازی شهری علاوه بر چهره آرایی محیط های عمومی باعث ایجاد روحیه شادابی و بدون دغدغه برای شهروندان خواهد شد.
مازندان دارای حدود 60 شهر وبیش از 3 میلیون 200هزار نفر جمعیت است.ک/3
ک/7327/402
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن