تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز/ افزایش ظرفیت 1000 صندلی هواپیما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > راه و مسکن
نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز/ افزایش ظرفیت 1000 صندلی هواپیما
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکهزار صندلی نیز به صندلی هواپیماهای کشور اضافه شده است، گفت: تمام تلاش خود را به‌کار می گیریم تا با نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز هموطنان ایمن سفر کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی در بازدید از پایانه های جنوب و غرب در شهر تهران، اظهار داشت: 649 راهدارخانه برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط غیرعادی جوی و یک هزار و 375 گروه زمستانی و نوروزی در بیش از 210 هزار کیلومتر از راه‌های کشور مستقر شده اند. وزیر راه و شهرسازی افزود: آماده سازی پایانه‌های مرزی جاده‌ای دارای تردد مسافران خارجی نوروزی، آمادگی کامل و تجهیزات مراکز پیش فروش بلیت در سطح کشور، بکارگیری حدود 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس ، 35 هزار و 900 دستگاه مینی بوس و 35 هزار و 800 هزار دستگاه سواری کرایه از دیگر اقدامات انجام شده است. وی با بیان اینکه در بخش دریا نیز پیش بینی می شود 6 میلیون مسافر جابجا شود، اظهار داشت: یک هزار صندلی نیز به صندلی هواپیماهای کشور اضافه شده است. آخوندی با اشاره به بخش حمل و نقل ریلی در نوروز امسال، گفت: در بخش ریلی نیز در مسیر مشهد - تهران 7 درصد و در بقیه مسیرها 3 درصد به ظرفیت صندلی قطارها افزوده شده است. گفتنی است؛ وی در این بازدید بر شیوه فروش بلیت سفرهای نوروزی مشکلات مسافران و همچنین رانندگان نظارت کرد و دستور رفع برخی از مشکلات را داد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن