تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800204950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرطان هم در مقابل ایمان قوی انسان تسلیم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرطان هم در مقابل ایمان قوی انسان تسلیم می شود ارومیه - ایرنا - مردی که توانسته است با ایمان به خدا و روحیه تسلیم ناپذیری بیماری سرطان را مغلوب کند، می گوید : بیماری سرطان اگر چه بدخیم هم باشد باز در مقابل ایمان قوی و توکل به خدای انسان تسلیم شدنی است، ولی باید خوشبینانه به آن نگریست.


ˈآرمین شیرازه محبتˈ عصر جمعه در حاشیه جشن نوروزی انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: احساس باخت و از دست دادن روحیه یکی از بزرگترین عواملی است که موجب تسلیم بیمار در برابر بیماری می شود.
وی اظهار کرد: به نظر من بیماری هم همچون دیگر پدیده های طبیعی دیگر، نوعی نعمت الهی است و حکمتی عظیم و بیکران در پشت آن نهفته است که نزدیک شدن به درگاه الهی و رسیدن به خودشناسی و خداشناسی بخشی از این حکمت الهی است.
شیرازه محبت گفت: من پس از دچار شدن به این بیماری شعار ˈمی خواهم، می توانم و می شودˈ را ملکه ذهن خود قرار دادم و با روحیه ای خوب، اعتماد به نفسی بالا و عزمی راسخ شروع به درمان ذهن و روانم در کنار مدوای جسمم کردم و خوشحالم که توانستم با ایمان قوی همراه با مدارا با بیماری به بهبودی برسم.
وی گفت: امید به زندگی رشته ای ناگسستنی بین انسان ها و خدواند متعال است و اگر بخواهیم همواره چراغ امید در وجود ما روشن بماند، باید در تقویت این رشته الهی نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.
وی ادامه داد: از اوایل سال 90 در حالی که فقط دو هفته از آغاز زندگی مشترکم می گذشت متوجه شدم که دچار یک توده بد خیم سرطانی در ناحیه شکم شدم.
شیرازه محبت گفت: به دلایل خانوادگی درمان من با یکسال وقفه آغاز شد و از اردیبهشت سال 91 معالجه ام با شیمی درمانی به صورت سه جلسه در هفته آغاز شد و این وقفه یکساله موجب شده بود تومور من به اندازه یک توپ فوتبال رشد کند و در کنار آن یکی از کلیه هایم را نیز از دست دادم.
وی افزود: ولی خدا را شاکرم که با روحیه بالای خودم، حمایت های بی دریغ همسر و اطرافیانم و تلاش های شبانه روزی پزشکان و اعضای انجمن حمایت از بیمارات سرطانی توانستم سلامتی از دست رفته ام را باز پس گرفته و بسیار خوش بین تر و با نشاط تر از مردم عادی به زندگی طبیعی و سالم گذشته برگردم.
وی گفت: مطمئنا این بیماری تا آخر عمرم در جسم من وجود خواهد داشت و شاید روزی بخواهد مجددا به رشد خود ادامه دهد، ولی باید بداند که من قوی تر از او هستم و با روحیه ای خوش و صورتی شاد و متبسم به مقابله اش می روم.
وی ادامه داد: تمامی دست اندرکاران مرکز درمانی امید ارومیه و انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی فرشتگان نجات بیماران هستند و بدون هیچگونه چشم داشتی در جهت بهبودی کامل نیازمندان تلاش می کنند که جا دارد من دست همه این عزیزان را با افتخار ببوسم.
شیرازه محبت ورزش کردن، پیاده روی صبحگاهی و انجام فعالیت های بدنی و حضور در محافل و مجالس شاد و مفرح را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که نقش موثری در بهبود وضعیت روحی و روانی بیماران داشته و در تسریع روند بهبودی مفید است.
جشن نوروزی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی طی روزهای پنجشنبه و جمعه اسفندماه با حضور جمع کثیری از بیماران تحت پوشش این انجمن و خانواده های آنان در سالن همایش های علمی فرهنگی امید برگزار شد.
7126/583
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن