تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادمان های دوران دفاع مقدس ایلام پذیرای 250 هزار کاروان راهیان نور خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادمان های دوران دفاع مقدس ایلام پذیرای 250 هزار کاروان راهیان نور خواهد بود ایلام- ایرنا- مسوول اردوی راهیان نورسپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: پیش بینی می شود بیش از 250 هزار نفر از سراسر کشور در ایام 93 در قالب کاروان راهیان نور از زیارتگاه ها و یادمان های مناطق عملیاتی ایلام در دوران دفاع مقدس بازدید کنند.


سرگرد ˈحجت منصوربیگی ˈ عصر شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شمار بازدید در مقایسه با سال گذشته از رشد 10 درصدی بازدیدکنندگان برخوردار است.
وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور صورت گرفته است.
وی تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در سپاه حضرت امیر(ع) ، ایجاد پایگاه های امدادی در سه منطقه عملیاتی شرهانی ، نقطه ایثار و قرارگاه امیرالمومنین (ع)، اجرای تئاتر بیایانی با موضوع جنگ و شهادت ، برپایی ایستگاه صلواتی در نقطه ایثار و شرهانی، معرفی شهدای شاخص استان به وسیله نصب بنر، استفاده از راویان مجرب و ارائه خدمات رفاهی در محل زیارتگاه ها را از جمله اقدام های برنامه ریزی شده متناسب با سفرهای نوروزی و کاروان های راهیان نور به استان دانست که تا 15 فروردین به مسافران و زائران خدمت رسانی می کنند.
منصوربیگی تاکید کرد: استان ایلام در دو زمینه اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی دیگر استان ها و میزبانی از کاروان های راهیان نور اعزامی از دیگر مناطق فعالیت می کند.
مسوول اردوی راهیان نورسپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اضافه کرد: استان ایلام در جنگ تحمیلی هشت ساله شاهد عملیات های مختلف و متعددی در ایلام، مهران و دهلران بود که پس از جنگ در طول سال عده زیادی از مردم استان و کشور از این مناطق در قالب کاروان های راهیان نور بازدید می کنند.
وی بیان کرد: سپاه امیرالمومنین (ع) در طول سال با برنامه ریزی های مدون شمار زیادی از علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت از مردم ایلام را به مناطق جنگی یه مناطق عملیاتی غرب کشور و استان خوزستان اعزام می کند.
منصوربیگی یادآور شد: از ابتدای اسفند ماه یک هزار و 300 نفر از دانش آموزان طرح آمادگی دفاعی مدارس استان به مناطق جنگی ایلام و منطقه فتح المبین در شمال خوزستان اعزام شده اند.
وی همچنین از برنامه ریزی برای اعزام یک هزار و 450 نفر از دانشجویان استان به مناطق جنگی مناطق استان های ایلام و خوزستان خبر داد.
مسوول اردوی راهیان نورسپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نخستین کاروان نیز هفتم اسفند ماه سال جاری اعزام شد و این اعزام ها تا 27 اسفند در قالب هفت کاروان ادامه دارد.
منصوربیگی ادامه داد: یک هزار و 300 نفر از اقشار مختلف مردم استان در قالب شش کاروان به مناطق جنگی ایلام و جنوب اعزام می شوند.
وی بیان کرد: در طول سال با فعال کردن یادمان های قرارگاه امیرالمومنین بانروشان ، یادمان شهدای میمک ، نقطه ایثار مهران و زیارتگاه شهدای شرهانی این مناطق در طول سال پذیرای کاروان راهیان نور هستند.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی ها تاکنون 73 هزار نفر شامل دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مردم سراسر کشور از زیارتگاه های استان بازدید کرده اند.
وی گفت: تابستان امسال با وجود گرمای مهران 9 هزار و 200 نفر از زائران استان تهران از نقطه ایثار مهران بازدید کردند.
وی یادآور شد: برپایی دو نمایشگاه کتاب ، 40 مورد نصب بنر و معرفی شهدای شاخص در زیارتگاه های استان ، بهره گیری و ساماندهی سه هزار و 428 نفر از خادمان برای ارائه خدمات دهی به راهیان نور ، استفاده از 550 نفر روز روای در مناطق عملیاتی استان و برگزاری زیارت دعای عرفه در نقطه ایثار، شرهانی و قرارگاه حضرت امیرالمومنین( ع) از جمله برنامه های سپاه در طول سال جاری برای کاروان های راهیان نور اعزام شده به استان بوده است.
منصوربیگی عنوان کرد: برای تحویل سال در مناطق جنگی نیز برنامه های خاصی در این مناطق در نظر گرفته شده و یکی از برنامه هایی که فقط در استان ایلام هر سال با شکوه زیبایی برگزار می شود اقامه نخستین نماز جمعه در سال جدید است که در زیارتگاه نقطه ایثار مهران برپا می شود.
وی از احداث مکان جدید زیارتگاه شهدای شرهانی با گستره 115 هکتار با وسایل و تجهیزهای مناسب برای خدمت دهی مناسب به زایران و کاروان های راهیان نور در شهرستان دهلران خبر داد که کلنگ آن در دهه فجر سال جاری توسط استاندار ایلام به زمین زده شد.
مسوول اردوی راهیان نورسپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت برای نوروز سال 93 مراکز اسکان در شهرستان های مهران ، دهلران و ایلام با ظرفیت یک هزار نفر و نیز مساجد و مدارس متعددی برای زایران خودجوش مردمی که از دیگر نقاط کشوربه ایلام سفر می کنند، آماده شده است.
وی برنامه شاخص امسال را برگزاری جشنوراه ملی ره آورد سرزمین نور است که در خرمشهر برگزار می شود.
منصوربیگی ادامه داد: در این جشنواره برندگان نهایی از بین افرادی که در طول سال در برنامه های راهیان نور مناطق جنگی غرب و جنوب کشور شرکت کرده و آثار خود مانند فیلم ، عکس ، فیلمنامه ، دل نوشته و شعر را به دبیر خانه جشنوراه ارسال کرده اند، مشخص می شوند.
وی تاکید کرد: یک شب از این جشنواره نیز به استان ایلام و نقش این استان در جنگ تحمیلی اختصاص دارد که 27 اسفند ماه سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته در آن شب ویژه برنامه خاصی در پایگاه شهید باکری شهر خرمشهر مختص استان ایلام برگزارمی شود.
وی شناساندن ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس استان ، پخش کلیپ ایلام در جنگ، بیان خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس ، تجلیل از خانواده های شهدا به ویژه شهدای شاخص استان ، اجرای نمایش هنری و پخش مستند ˈآن مرد در آتش آمدˈ که تولید مرکز صدا و سیمای استان است از ویژه برنامه های استان در شب ویژه ایلام است.
منصوربیگی اضافه کرد: استان ایلام ظرفیت های زیادی در زمینه گردشگری اعم از گردشگری دفاع مقدس ، تاریخی ، طبیعی و مذهبی دارد که در پاره ای از موارد برای مردم کشور ما ناشناخته است و ما باید با همکاری و هم افزایی بیشتر و با معرفی این مناطق به سراسر کشور مردم دیگر نقاط را برای سفر به ایلام جذب کنیم.
به اعتقاد وی تشویق مردم کشور برای سفر به استان ایلام سبب تاثیر و رونق اقتصادی و کسب درآمد در استان می شود.
وی بیان کرد: اکنون حوزه گردشگری برای بیشتر کشورهای دنیا به یک صنعت پولساز تبدیل شده و استان ایلام نیز باید با استفاده از ظرفیت های غنی خود در این زمینه فعال شود و با فراهم کردن زیر ساخت ها در آینده شاهد حضور مردم مناطق مختلف کشور و حتی سایر کشورها در استان باشیم و این هدف فقط با همکاری همه مسوولان دستگاه های اجرایی میسر است.
به گزارش ایرنا، از 15 فرودین سال 91 تا 15 فرودین 92 میانگین 241 هزار نفر زایر از مناطق عملیاتی استان بازدید داشتند. ک/3
540
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن