تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش آموزی استان اردبیل انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش آموزی استان اردبیل انتخاب شدند اردبیل - ایرنا - نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش آموزی استان اردبیل با رای مستقیم 38 نماینده منتخب شورای دانش آموزی نواحی و مناطق انتخاب شدند.


به گزارش روز شنبه ایرنا ، این انتخابات با هدف انتخاب سه نفر سهم نمایندگان هفتمین دوره مجلس دانش آموزی استان و مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش استان در کانون فرهنگی و تربیتی عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد.
در این انتخابات مهدی شاهدی دانش آموز کلاس دوم دوره دوم متوسطه از شهرستان بیله سوار ، سعید لاله دانش آموز کلاس دوم دوره دوم متوسطه از ناحیه یک اردبیل و الهه ذاتی دانش آموز کلاس اول متوسطه دوره دوم از شهرستان نمین به مجلس دانش آموزی کشور راه یافتند.
همچنین مهدی شاهدی از بیله سوار ، سعید لاله از ناحیه یک اردبیل ، الهه ذاتی از نمین ، حسین نصیری از ارشق ، پژمان بهشتی از نمین ، هانیه خوبدل از ناحیه یک اردبیل ، شیدا رستمی از مشگین شهر ، زهرا عبادی از ناحیه دو اردبیل و فاطمه فرح از خورش رستم به عنوان 9 مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان انتخاب شدند.
به رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان ، بهبود نظام برنامه ریزی های درسی ، فوق برنامه ، آموزشی ، پرورشی و سطح مدیریتی در چارچوب سیاست های وزارت آموزش و پرورش ، ترویج فرهنگ پرسشگری و ایجاد فرهنگ مناسب برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و شنیدن نظرات انتقادی و پیشنهادی مفید و موثر آنها برای ارتقای سطح کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی از اولویت برنامه های این دانش آموزان خواهد بود.
594/530
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن